Oprogramowanie reklamacyjne – znaczne usprawnienie obsługi reklamacji

Podziel się informacją

Każda firma ma świadomość tego, iż część klientów będzie składała zgłoszenia reklamacyjne. Ich obsługa i monitorowanie nie są łatwe. Wymaga to kontroli terminów, ale też dbania o poprawny obieg dokumentów. Znacznym ułatwieniem jest korzystanie z rozwiązania, jakim jest oprogramowanie reklamacyjne. Pozwala ono na szybki dostęp do wszystkich danych dotyczących reklamacji o różnym statusie realizacji.

Jakie funkcjonalności powinno posiadać oprogramowanie reklamacyjne?

Odpowiednio skonstruowane oprogramowanie reklamacyjne będzie na tyle ułatwiało pracę, iż zbędne korzystanie z innych narzędzi okaże się zbędne. Dlatego tak ważne jest, aby posiadało one wszystkie potrzebne opcje.

Do najistotniejszych funkcji należy:

  • proste dodawanie nowych reklamacji i możliwość powiązania pod nie dokumentacji
  • podział na reklamacje zamknięte, rozpatrzone, w trakcie realizacji oraz nowe
  • dostęp do dokumentacji dotyczących schematów postępowania przy rozpatrywaniu reklamacji, w tym instrukcji oraz formularzy reklamacyjnych

Dodatkowym udogodnieniem będzie możliwość zarządzania kontrahentami, z podziałem na ich rodzaj: klienci, producenci, dostawcy itd. Ponadto ważne jest generowanie zestawień, czy dostęp do reklamacji posortowanych pod kątem różnych danych: stopnia realizacji czy dni, które pozostały do jej rozpatrzenia.

Reklamacje RMA od Software – oprogramowanie reklamacyjne dla Twojej firmy

To intuicyjne narzędzie, które może być z łatwością obsługiwane przez każdego pracownika, który ma uprawnienia do obsługi reklamacji. Szybki dostęp do najważniejszych funkcji pozwala na sprawne wyszukiwanie konkretnych reklamacji. Można je łatwo edytować, zmieniać ich status oraz załączać dokumenty.

Demo oprogramowania reklamacyjnego od SoftwareStudio

Nasze oprogramowanie jest przejrzyste. Pozwala na przegląd asortymentu i jego najistotniejszych cech. Za sprawą zaledwie kilku kliknięć dodaje się nowe pozycje, a także edytuje już istniejące.

Oprogramowanie reklamacyjne RMA to proste zarządzanie reklamacjami zgłaszanymi również internetowo. Można sprawdzać ich status, weryfikować pod kątem terminów (przyjęcia oraz rozpatrzenia). Aby przyjrzeć się dokładniej załączonym dokumentom, zweryfikować oddział, który przyjął reklamacje, ale również uzyskać informacje na wiele innych funkcji, wystarczy wybrać odpowiednią kategorię. Są to: przyjęte – nowe, w realizacji – serwis, rozpatrzone, zamknięte, wszystkie – tabela

Wypróbuj demo od SoftwareStudio

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat wszystkich funkcjonalności i zobaczyć jak łatwa jest obsługa naszego programu do pracy nad reklamacjami to koniecznie sprawdź DEMO.


Więcej do odkrycia

asystent do raportów SQL

Jak asystent do raportów SQL ułatwia pracę?

Uprość generowanie raportów SQL! Nasz asystent AI tworzy zapytania do bazy danych na podstawie Twoich pytań, bez potrzeby pisania kodu. System SoftwareStudio natychmiastowo generuje interaktywne tabele z wynikami, które możesz

Zarządzanie awizacjami oprogramowanie

Zarządzanie awizacjami oprogramowanie

Jak zarządzanie awizacjami za pomocą oprogramowania StudioSystem usprawnia operacje w zakładzie przemysłowym? Zarządzanie awizacjami przy użyciu platformy StudioSystem znacząco poprawia organizację pracy w zakładzie przemysłowym, oferując szereg funkcjonalności, które ułatwiają

Multi Language

Multi Language w Studio WMS.net

Polskie systemy magazynowe, znane jako Systemy Zarządzania Magazynem (WMS), coraz częściej oferują obsługę wielu języków obcych. To kluczowa funkcja dla firm działających w międzynarodowym środowisku. Takie systemy usprawniają codzienną pracę

Lokacja nośnika – palety

Lokacja nośnika – palety

Lokacja nośnika w magazynie, czyli konkretne miejsce, gdzie przechowywane są palety, jest kluczowym elementem efektywnego zarządzania magazynem. Prawidłowe rozmieszczenie palet oraz ich precyzyjna lokalizacja umożliwiają szybkie odnajdowanie towarów, optymalizację przestrzeni

Czy chcesz zwiększyć swój biznes?

napisz do nas i pozostań w kontakcie