Oprogramowanie reklamacyjne – znaczne usprawnienie obsługi reklamacji

Podziel się informacją

Każda firma ma świadomość tego, iż część klientów będzie składała zgłoszenia reklamacyjne. Ich obsługa i monitorowanie nie są łatwe. Wymaga to kontroli terminów, ale też dbania o poprawny obieg dokumentów. Znacznym ułatwieniem jest korzystanie z rozwiązania, jakim jest oprogramowanie reklamacyjne. Pozwala ono na szybki dostęp do wszystkich danych dotyczących reklamacji o różnym statusie realizacji.

Jakie funkcjonalności powinno posiadać oprogramowanie reklamacyjne?

Odpowiednio skonstruowane oprogramowanie reklamacyjne będzie na tyle ułatwiało pracę, iż zbędne korzystanie z innych narzędzi okaże się zbędne. Dlatego tak ważne jest, aby posiadało one wszystkie potrzebne opcje.

Do najistotniejszych funkcji należy:

  • proste dodawanie nowych reklamacji i możliwość powiązania pod nie dokumentacji
  • podział na reklamacje zamknięte, rozpatrzone, w trakcie realizacji oraz nowe
  • dostęp do dokumentacji dotyczących schematów postępowania przy rozpatrywaniu reklamacji, w tym instrukcji oraz formularzy reklamacyjnych

Dodatkowym udogodnieniem będzie możliwość zarządzania kontrahentami, z podziałem na ich rodzaj: klienci, producenci, dostawcy itd. Ponadto ważne jest generowanie zestawień, czy dostęp do reklamacji posortowanych pod kątem różnych danych: stopnia realizacji czy dni, które pozostały do jej rozpatrzenia.

Reklamacje RMA od Software – oprogramowanie reklamacyjne dla Twojej firmy

To intuicyjne narzędzie, które może być z łatwością obsługiwane przez każdego pracownika, który ma uprawnienia do obsługi reklamacji. Szybki dostęp do najważniejszych funkcji pozwala na sprawne wyszukiwanie konkretnych reklamacji. Można je łatwo edytować, zmieniać ich status oraz załączać dokumenty.

Demo oprogramowania reklamacyjnego od SoftwareStudio

Nasze oprogramowanie jest przejrzyste. Pozwala na przegląd asortymentu i jego najistotniejszych cech. Za sprawą zaledwie kilku kliknięć dodaje się nowe pozycje, a także edytuje już istniejące.

Oprogramowanie reklamacyjne RMA to proste zarządzanie reklamacjami zgłaszanymi również internetowo. Można sprawdzać ich status, weryfikować pod kątem terminów (przyjęcia oraz rozpatrzenia). Aby przyjrzeć się dokładniej załączonym dokumentom, zweryfikować oddział, który przyjął reklamacje, ale również uzyskać informacje na wiele innych funkcji, wystarczy wybrać odpowiednią kategorię. Są to: przyjęte – nowe, w realizacji – serwis, rozpatrzone, zamknięte, wszystkie – tabela

Wypróbuj demo od SoftwareStudio

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat wszystkich funkcjonalności i zobaczyć jak łatwa jest obsługa naszego programu do pracy nad reklamacjami to koniecznie sprawdź DEMO.


Więcej do odkrycia

Spis CMMS

Zoptymalizuj Zarządzanie Utrzymaniem Ruchu z Naszym Przewodnikiem CMMS! Zarządzanie utrzymaniem ruchu to kluczowy element w każdej firmie produkcyjnej, który wpływa na efektywność operacyjną i minimalizację przestojów.

Software House

W ofercie SoftwareStudio znajdują się między innymi takie systemy jak Studio WMS.net, które wspiera zarządzanie magazynami, oraz Studio VSS.net do awizacji transportów i dostaw. Firma kładzie duży nacisk na rozwój

Spis SoftwareStudio

Spis SoftwareStudio

Strona główna SoftwareStudio oferuje przegląd kluczowych informacji o firmie oraz wprowadzenie do jej oferty rozwiązań informatycznych. Użytkownicy znajdą tu ogólny zarys produktów, takich jak systemy zarządzania magazynem, gospodarka paletowa oraz

Grupowanie informacji CRM

Funkcja grupowania pozwala na przedstawienie danych wyświetlanych w tabeli pogrupowanych wg warunku (wybranej kolumny). W tym celu możesz wykorzystać grupowanie informacji CRM dostępne w swojej platformie.

Paletowa Jednostka Ładunkowa

Paletowa Jednostka Ładunkowa

Paletowa Jednostka Ładunkowa (PJL) to kluczowy termin w logistyce, odnoszący się do jednostki ładunkowej, która jest transportowana i przechowywana na palecie. PJL to zorganizowana jednostka towarowa, która może zawierać różne

Reklamacje program RMA online

Reklamacje program RMA online

Reklamacje program RMA online to sposób zarządzania procesem reklamacji produktów i usług, w którym klienci mogą składać reklamacje i uzyskiwać informacje na temat postępów w rozwiązywaniu problemu za pośrednictwem strony

Czy chcesz zwiększyć swój biznes?

napisz do nas i pozostań w kontakcie