• Aplikacja dla handlowców
    Aplikacja dla handlowców CRM.net pozwala sprzedawcom rejestrować swoje wizyty u klientów, co ułatwia nie tylko gromadzenie i analizowanie informacji niezbędnych do finalizacji sprzedaży, ale także – monitorowanie pracy wykonywanej poza siedzibą firmy. Aplikacja pozwala planować działania sprzedażowe w oparciu o aktualne i na bieżąco uzupełniane informacje, co w konsekwencji przekłada się na zwiększenie ich skuteczności.
  • Grupowanie informacji CRM
    Funkcja grupowania pozwala na przedstawienie danych wyświetlanych w tabeli pogrupowanych wg warunku (wybranej kolumny). W tym celu można grupować za pomocą funkcji wybieranej z menu kontekstowego wyświetlanego za pomocą prawego przycisku myszki. Po zgrupowaniu możemy je usunąć wybierając opcje USUŃ. Mając włączone pole grupowania przenosząc kolumnę do grupowania W celu grupowania należy przeciągnąć kolumnę do panelu grupowania.
  • Oprogramowanie dla handlowców od SoftwareStudio
    Każdy handlowiec potrzebuje dobrego narzędzia, które będzie mu pomagało w zapisywaniu danych i kontrolowaniu czasu pracy, a także mierzeniu własnych wyników. Niemożliwe jest utrzymanie porządku wszystkich zgromadzonych informacji wyłącznie poprzez notatki papierowe. Ponadto trudne jest przesyłanie przełożonemu wszystkich wiadomości w wygodnej formie. Dlatego tak ważne jest oprogramowanie dla handlowców.
  • Raporty pracy handlowców
    Dzięki systemowi wspomagającemu zarządzanie relacjami z klientami CRM w rękach firmy pozostaje coś więcej niż tylko garść suchych dat i dokumentów sprzedażowych. Jeśli system jest dobrze wdrożony a handlowcy odpowiednio przeszkoleni i zmotywowani do korzystania z niego, CRM potrafi bezboleśnie zbierać wszelkie pozyskane informacje o kliencie i relacjach z nim. Nowo zatrudniony handlowiec szybko jest w stanie podjąć pracę poprzedniego przedstawiciela handlowego, wystarczy mu bowiem tylko przestudiowanie historii zaszłej pomiędzy firmą a kontrahentem. Prowadzone przy pomocy systemu CRM transakcje handlowca są opisane szeregiem przydatnych informacji, jak przedmiot transakcji, ceny i warunki handlowe. Ponadto system CRM przypisuje takie informacje, jak treść…
  • Raporty tworzone na zamówienie
    Realizowanie projektów przez działy IT przedsiębiorstw w zakresie wdrażania platformy raportowej typu Business Intelligence, pozwalające na standaryzację i zmniejszenie kosztów dostarczania informacji dla użytkowników biznesowych. Użytkownicy uzyskują dostęp do raportów za pomocą przeglądarki internetowej wykorzystując albo wbudowane rozwiązanie Reporting Services albo za pośrednictwem aplikacji Studio Raporty.net. Domyślnie raporty są renderowane do formatu HTML, ale rozwiązanie udostępnia inne sposoby renderowania w wyniku czego raport będzie prezentowany w formacie PDF lub TIFF w celu wydrukowania go na drukarce. Wynik raportu można eksportować za pomocą formatów bazodanowych typu CVS lub XML. Innym podejściem jest udostępnianie raportów za pomocą aplikacji biznesowych, tak aby użytkownik bezpośrednio ze swojej aplikacji z którą pracuje na co dzień mógł uruchamiać raporty.