Każdy handlowiec potrzebuje dobrego narzędzia, które będzie mu pomagało w zapisywaniu danych i
kontrolowaniu czasu pracy, a także mierzeniu własnych wyników. Niemożliwe jest utrzymanie
porządku wszystkich zgromadzonych informacji wyłącznie poprzez notatki papierowe. Ponadto
trudne jest przesyłanie przełożonemu wszystkich wiadomości w wygodnej formie. Dlatego tak ważne jest oprogramowanie dla handlowców.

Oprogramowanie dla handlowców CRM.NET

Jest to wygodny i intuicyjny system, który może być używany przez handlowców z każdego
urządzenia z zainstalowaną przeglądarką internetową. Może być to tablet, telefon, czy laptop. Każdy
handlowiec ma dostęp do statystyk i danych dotyczących skuteczności swojej sprzedaży. Widzi jaka
jest jego miesięczna sprzedaż, a także ma szybki dostęp do kalendarza spotkań, gdzie widzi wszystkie
zaplanowane spotkania. Może samodzielnie w ciągu kilku minut dodawać nowe spotkania, w których
wpisuje najważniejsze dane, w tym temat spotkania. Dostępna jest także opcja „szczegóły”. W niej
można wpisać uwagi, oznaczyć czy doszło ono do skutku, czy też dodać informacje na temat tego czy
sprzedano produkt.

Oprogramowanie dla handlowców

Funkcjonalności oprogramowania CRM.NET

CRM przechowuje w bezpieczny sposób dane klientów, ale także statystyki sprzedaży i dodatkowe
informacje na temat pracy handlowca. Handlowiec może dodać nowego kontrahenta, sprawdzać
plany sprzedażowe wprowadzane przez kierownika, ale też raportować bieżące działania.
Oprogramowanie dla handlowców CRM może zostać rozbudowane, w zależności od konkretnych
procedur sprzedażowych danej firmy.

Oprogramowanie dla handlowców – kalendarz wizyt

Kalendarz wizyt jest niezwykle wygodnym modułem oprogramowanie CRM.NET. Porządkuje
wszystkie wizyty i daje handlowcowi wgląd w to, jaka jest ich częstotliwość, liczba, a także w jakich
miejscach odbywają się konkretne spotkania. Dzięki tej funkcjonalności handlowiec może łatwo
zarządzać spotkaniami i dostosowywać je do różnych wydarzeń i dodatkowych okoliczności. Szybko
anuluje spotkanie, albo też umówi się z potencjalnym klientem na inny termin, kiedy wydarzą się
niespodziewane okoliczności. Kalendarz można przeglądać zarówno w układzie dziennym,
tygodniowym, jak i miesięcznym, czy rocznym. Wszystkie zmiany wprowadzane przez handlowca są
rejestrowane i dostępne przełożonemu, który może zweryfikować wszystkie działania.

Outsourcing IT Poznań
Outsourcing IT Poznań

SoftwareStudio zajmuje się tworzeniem zarówno mobilnych, jak i webowych aplikacji internetowych przeznaczonych do zarządzania informacją w przedsiębiorstwach logistycznych, handlowych i produkcyj…

Firma informatyczna Poznań
Firma informatyczna Poznań

W firmach logistycznych pojawia się potrzeba wyceny usług magazynowych w celu obciążenia klienta fakturą za takie usługi. Odpowiedzią na takie zapotrzebowania jest system klasy WMS obsługując…

Programy WAPRO do magazynów
Programy WAPRO do magazynów

Programy komputerowe do magazynów zintegrowane z urządzeniami wspomagającymi pracę przyczyniają się do znacznego przyspieszenia obsługi magazynów przy oczywistym wzroście efektywności prac m…

    CRM

  • Grupowanie informacji CRM

    Funkcja grupowania pozwala na przedstawienie danych wyświetlanych w tabeli pogrupowanych wg warunku (wybranej kolumny). W tym celu można grupować za pomocą funkcji wybieranej z menu kontekstowego wyświetlanego za pomocą prawego przycisku myszki. Po zgrupowaniu możemy je usunąć wybierając opcje USUŃ. Mając włączone pole grupowania przenosząc kolumnę do grupowania W celu grupowania należy przeciągnąć kolumnę do.
  • Raporty pracy handlowców

    Dzięki systemowi wspomagającemu zarządzanie relacjami z klientami CRM w rękach firmy pozostaje coś więcej niż tylko garść suchych dat i dokumentów sprzedażowych. Jeśli system jest dobrze wdrożony a handlowcy odpowiednio przeszkoleni i zmotywowani do korzystania z niego, CRM potrafi bezboleśnie zbierać wszelkie pozyskane informacje o kliencie i relacjach z nim. Nowo zatrudniony handlowiec szybko jest.