Funkcja grupowania pozwala na przedstawienie danych wyświetlanych w tabeli pogrupowanych wg warunku (wybranej kolumny). W tym celu można grupować za pomocą funkcji wybieranej z menu kontekstowego wyświetlanego za pomocą prawego przycisku myszki. Po zgrupowaniu możemy je usunąć wybierając opcje USUŃ. Mając włączone pole grupowania przenosząc kolumnę do grupowania W celu grupowania należy przeciągnąć kolumnę do panelu grupowania.

Przygotowanie do wdrożenia CRM

Złożoność rozwiązywanych za pomocą informatyki problemów charakteryzuje wielkość i struktura zbiorów danych oraz złożoność procedur przetwarzania tych informacji. Ogólny model tworzenia systemów informatycznych powinien składać się z trzech podstawowych etapów: – wstępne prace projektowe mające na celu dokonania analizy systemu i zdefiniowanie jego głównych elementów, a następnie dokonania założeń techniczno-ekonomicznych. – szczegółowe prace projektowe obejmujące wybór właściwego oprogramowania lub zlecenie wykonania systemu informatycznego dla własnych potrzeb. – wdrażanie systemu polegające na zakładaniu baz danych wraz z wstępnym eksploatowaniem systemu.

W tym etapie prowadzona musi być ciągła weryfikacja dokumentacji systemu, aż do osiągnięcia celu, którym będzie bieżąca eksploatacja systemu. W pełnym cyklu budowy systemu informatycznego przedsiębiorstwa etap ostatni polegający na wdrożeniu i testowaniu elementów systemu jest szczególnie pracochłonny i kosztowny. Wynika to z konieczności założenia i dokładnego zweryfikowania wielkich i złożonych na ogół zbiorów danych. Wraz ze wzrostem złożoności systemów informatycznych wdrażanych w firmie rosną relatywne koszty etapu wdrażania. Istnieje więc potrzeba skoncentrowania uwagi personelu odpowiedzialnego za komputeryzację na etap wdrożenia, albowiem niepowodzenia tego etapu (bez względu na przyczyny) mają decydujący wpływ na ogólne rezultaty i ocenę procesu tworzenia komputerowego systemu zarządzania przedsiębiorstwem oraz na jego własności użytkowe.

Etap wdrażania oraz wstępnej eksploatacji systemu jest źródłem najbardziej istotnych informacji umożliwiających ocenę prawidłowości przyjętych rozwiązań i działania systemu. Przekazanie systemu do bieżącej eksploatacji (pomijając oczywiście działalność konserwacyjną) nie kończy zabiegów projektowo-programowych nad doskonaleniem systemu. Szczegółowe zapoznanie się użytkowników z oprogramowaniem i indywidualne doświadczenia rozbudzają dodatkowe potrzeby informacyjne lub ujawniają potrzebę wprowadzania zmian wymuszonych przez otoczenie (prawodawcy lub kontrahenci). Sprzęt komputerowy może być wykorzystywany w różnoraki sposób.

Praca na pojedynczym stanowisku np. do wystawiania faktur sprzedaży to tak naprawdę trochę lepsza maszyna do pisania, która zsumuje pozycje asortymentowe, wyliczy podatek i kwotę do zapłaty. Efektywne wykorzystywanie systemu komputerowego rozpoczyna się dopiero w momencie, gdy kilka komputerów z różnych działów zakładu połączonych ze sobą siecią komputerową pozwalają na pracę w wielodostępie. Taka praca w programach sieciowych umożliwia korzystanie wielu osobom jednocześnie z tych samych baz danych, asortymentu, kontrahentów itp.

Dzięki tym możliwościom, komputery znalazły zastosowanie w systemach ewidencyjno-kontrolnych dla zarządzania firmą oraz w informacyjno – decyzyjnych systemach finansowo-księgowych, płacowych, kontroli procesów produkcyjnych itp. W codziennej pracy w wielu firmach często istnieje potrzeba zapamiętywania informacji o grupie osób, firm, stanie towarów zgromadzonych w magazynie, Operacjach gospodarczych i innych zdarzeniach. Rozwiązaniem problemów w większości przypadkach jest grupowanie informacji w tabelach. Każde pole takiej tabeli zawiera informacje określonego typu, np. nazwisko, nazwa towaru, ceny, kwoty, daty Operacji. Dane dotyczące jednego obiektu zapisywane są w jednym wierszu, aby nie uległy wymieszaniu.

Racjonalne zagospodarowanie szerokości kartki z tabelą wymaga kolumn o różnych szerokościach i tak też są one przygotowane w programie. Tabela posiada także nagłówek, aby korzystający z niej pracownik nie musiał pamiętać, co, w której kolumnie zostało zanotowane. Nagłówek opisujący poszczególne pola kojarzy się z typem danych umieszczanych w konkretnej kolumnie. Ponieważ wszystkie informacje umieszczone w jednym rzędzie tabeli są zapisywane w układzie poziomym stąd na ekranie po otwarciu jakiejkolwiek kartoteki widać jedynie fragment informacji.

Pozostałe są “schowane” poza ekranem. W celu obejrzenia pozostałych danych należy przy użyciu strzałki w prawo przesunąć ekran. Pierwsze rubryki zaczynają znikać “chowając się za lewą krawędź ekranu, natomiast po prawej pojawiają się nowe kolumny. Tak przesuwając ekran możemy przejrzeć wszystkie informacje dotyczące danej pozycji. Takie jednak przeglądanie pozycji nie satysfakcjonuje użytkowników, gdyż jest męczące i mało przejrzyste. W związku z tym istnieje możliwość podglądu informacji zapisanych w jednym rzędzie – wówczas informacje zostaną wyświetlone w układzie pionowym.

Grupowanie

Funkcja grupowania pozwala na przedstawienie danych wyświetlanych w tabeli pogrupowanych wg warunku (wybranej kolumny). W tym celu można grupować za pomocą funkcji wybieranej z menu kontekstowego wyświetlanego za pomocą prawego przycisku myszki. Po zgrupowaniu możemy je usunąć wybierając opcje USUŃ. Mając włączone pole grupowania przenosząc kolumnę do grupowania W celu grupowania należy przeciągnąć kolumnę do panelu grupowania.

PROGRAM CRM

Oferowany przez SoftwareStudio program CRM pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz – aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał.

PLANOWANIE WIZYT HANDLOWCA

Standardowo wprowadzanie nowej wizyty skutkuje umieszczeniem dokumentu w rejestrze oznaczonym jako wizyty planowane. Planowanie wizyt handlowca opiera się więc na pracy w jego osobistym kalendarzu.

Personalizacja programu CRM

Personalizacja, czyli dostosowanie programu do własnych potrzeb i wymagań:br>br>ul>li>Budowa oparta o szablony dająca możliwość rozbudowy systemu o dodatkową funkcjonalność gwarantująca jego stałe dostosowanie do zmieniających się potrzeb przedsiębiorstwa. /li>li>Personalizacja układu Menu dla poszczególnych grup użytkowników (ról) – za pomocą szablonu konfiguracyjnego XML. /li>li>Możliwość wyboru układu menu: standardowe MENU, Office 2007, Outlook. /li>li>Dostosowanie układu formatek wyświetlanych na ekranie – za pomocą szablonu – format HTML /li>li>Dostosowanie układu widoków tabel – szerokości, opis etykiet, edycji poszczególnych kolumn, formatu wyświetlania danych – za pomocą szablonu aspx. /li>li>Zmiana szablonów wydruków dokumentów drukowanych przez system i eksportowanych do PDF – format szablonu XML – rdlc oraz szablony RDL zapisywane w serwerze raportów SQL (reporting services)/li>/ul>

PROGRAM DLA HANDLOWCA

Wizyty handlowca powiązane są zwykle z ponoszeniem określonych kosztów, które mogą być rejestrowane za pomocą program dla handlowca. Wydatki związane z daną wizytą handlowiec wprowadza w zakładce koszty delegacji.


Report Builder CRM

Report Builder CRM .Za pomocą raportu tabeli przestawnej można podsumowywać, analizować, przeglądać i przedstawiać dane podsumowania. Za pomocą raportu wykresu przestawnego można graficznie przedstawiać dane podsumowania zawarte w raportach tabel przestawnych oraz przedstawiać czytelne porównania, wzorce i trendy. Raporty tabeli przestawnej i raporty wykresu przestawnego umożliwiają podejmowanie bardziej świadomych decyzji dotyczących istotnych danych w przedsiębiorstwie.

Raport tabeli przestawnej oferuje interakcyjny sposób szybkiego podsumowywania dużych ilości danych. Raport tabeli przestawnej umożliwia szczegółowe analizowanie danych liczbowych i uzyskiwanie odpowiedzi na nieprzewidziane pytania dotyczące tych danych. Główne zastosowania raportu tabeli przestawnej są następujące:-tworzenie kwerend dotyczących dużych ilości danych na wiele przyjaznych dla użytkownika sposobów;-częściowe podsumowywanie i gromadzenie danych liczbowych, podsumowywanie danych według kategorii i podkategorii oraz tworzenie niestandardowych obliczeń i formuł;-rozwijanie i zwijanie poziomów danych w celu sprecyzowania uzyskanych wyników oraz przechodzenie do szczegółów danych podsumowania w celu analizowania interesujących użytkownika obszarów;-przenoszenie wierszy do kolumn lub kolumn do wierszy (czyli „przestawianie”) w celu uzyskania różnych podsumowań danych źródłowych; -filtrowanie, sortowanie, grupowanie i warunkowe formatowanie najbardziej użytecznych i interesujących podzbiorów danych, umożliwiające użytkownikowi skoncentrowanie się na żądanych informacjach;-prezentowanie zwięzłych, atrakcyjnych i opatrzonych adnotacjami raportów w trybie online lub wydrukowanych.Raporty tabeli przestawnej są często używane do analizowania powiązanych podsumowań, zwłaszcza wówczas, gdy jest konieczne podsumowanie długiej listy wartości i porównanie kilku aspektów poszczególnych wartości. W raporcie tabeli przestawnej poszczególne kolumny lub pola danych źródłowych stają się polami tabeli przestawnej podsumowującymi wiele wierszy zawierających informacje.Po utworzeniu wstępnego raportu tabeli przestawnej (przez zdefiniowanie źródła danych, rozmieszczenie pól na liście pól tabeli przestawnej i wybranie wstępnego układu) można wykonywać następujące zadania podczas pracy z raportem tabeli przestawnej:Eksplorowanie danych przez wykonywanie następujących czynności:rozwijanie i zwijanie danych oraz wyświetlanie szczegółów dotyczących wartości;sortowanie, filtrowanie oraz grupowanie pól i elementów;zmienianie funkcji podsumowania oraz dodawanie niestandardowych obliczeń i formuł.Zmienianie układu formularza i rozmieszczenia pól przez wykonywanie następujących czynności:zmienianie formy raportu tabeli przestawnej: forma kompaktowa, forma konspektu, forma tabelaryczna;dodawanie i usuwanie pól oraz zmienianie ich rozmieszczenia;zmienianie kolejności pól lub elementów.Zmienianie układu kolumn, wierszy i sum częściowych przez wykonywanie następujących czynności:włączanie lub wyłączanie nagłówków pól kolumn i nagłówków pól wierszy oraz wyświetlanie lub ukrywanie pustych wierszy.wyświetlanie sum częściowych powyżej lub poniżej odpowiadających im wierszy;dopasowywanie szerokości kolumn podczas odświeżania;przenoszenie pola kolumny do obszaru wiersza lub pola wiersza do obszaru kolumny;scalanie lub rozdzielanie komórek elementów zewnętrznego wiersza lub kolumny.Zmienianie wyświetlania pustych komórek i błędów przez wykonywanie następujących czynności:zmienianie sposobu wyświetlania błędów i pustych komórek;zmienianie sposobu wyświetlania elementów i etykiet bez danych;wyświetlanie lub ukrywanie pustych wierszy.Zmienianie formatu przez wykonywanie następujących czynności:ręczne i warunkowe formatowanie komórek i zakresów;zmienianie ogólnego stylu formatowania tabeli przestawnej;zmienianie formatu liczb dla pól;uwzględnianie formatowania serwera OLAP.

  1. CRM Android. Program Studio CRM.net pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Dzięki systemowi CRM wspomagającemu zarządzanie relacjami z klientami w rękach firmy pozostaje coś więcej niż tylko garść suchych dat i dokumentów sprzedażowych. Jeśli system jest dobrze wdrożony a handlowcy odpowiednio przeszkoleni i zmotywowani do korzystania z niego, CRM potrafi bezboleśnie zbierać wszelkie pozyskane informacje o kliencie i relacjach z nim. Nowo zatrudniony handlowiec szybko jest w stanie podjąć pracę poprzedniego przedstawiciela handlowego, wystarczy mu bowiem tylko przestudiowanie historii zaszłej pomiędzy firmą a kontrahentem.
  2. Aplikacja dla handlowców. Aplikacja dla handlowców CRM.net pozwala sprzedawcom rejestrować swoje wizyty u klientów, co ułatwia nie tylko gromadzenie i analizowanie informacji niezbędnych do finalizacji sprzedaży, ale także – monitorowanie pracy wykonywanej poza siedzibą firmy. Aplikacja pozwala planować działania sprzedażowe w oparciu o aktualne i na bieżąco uzupełniane informacje, co w konsekwencji przekłada się na zwiększenie ich skuteczności. Kontrola i rozliczanie handlowców.
  3. Raportowanie pracy handlowców. Zarządzanie działem handlowym w firmie jest zadaniem szczególnie trudnym, gdyż zarządzać trzeba grupą handlowców, która posiada dużą samodzielność pracując w terenie. Często potrzebne jest narzędzie pozwalające na łatwe i szybkie raportowanie przez handlowców wyników swojej pracy i podjętych działań. Polityka bezpieczeństwa programu dla handlowców.
  4. OPROGRAMOWANIE CRM. Baza wizyt jest zbiorem wszystkich wprowadzonych wizyt i służy do filtrowania ważnych dla użytkownika elementów. Oprogramowanie CRM pozwala rozpocząć ewidencję za pomocą modułu mobilnego w telefonie z systemem Android lub w programie z pomocą transakcji dopisywania wizyty.
  5. OPROGRAMOWANIE DLA HANDLOWCA. Nowo zatrudniony handlowiec szybko jest w stanie podjąć pracę poprzedniego przedstawiciela handlowego, wystarczy mu bowiem tylko przestudiowanie historii zaszłej pomiędzy firmą a kontrahentem.

  • System do raportowania pracy handlowców Praca handlowców, zwłaszcza w branży B2B, polega dzisiaj przede wszystkim na budowaniu długotrwałych relacji, w czym kluczowy jest sprawny przepływ informacji, umożliwiający proponowanie rozwiązań „szytych na miarę”. System do raportowania działań handlowców, które większość z nich realizują poza siedzibą firmy, staje się więc niezbędnym narzędziem nie tylko do monitorowania efektów, ale też do agregowania informacji na temat potrzeb klientów i postępów w prowadzonych negocjacjach. Przygotowanie do wdrożenia CRM.
  • Przygotowanie do wdrożenia CRM Złożoność rozwiązywanych za pomocą informatyki problemów charakteryzuje wielkość i struktura zbiorów danych oraz złożoność procedur przetwarzania tych informacji. Ogólny model tworzenia systemów informatycznych powinien składać się z trzech podstawowych etapów: – wstępne prace projektowe mające na celu dokonania analizy systemu i zdefiniowanie jego głównych elementów, a następnie dokonania założeń techniczno-ekonomicznych. – szczegółowe prace projektowe obejmujące wybór właściwego oprogramowania lub zlecenie wykonania systemu informatycznego dla własnych potrzeb. – wdrażanie systemu polegające na zakładaniu baz danych wraz z wstępnym eksploatowaniem systemu. W tym etapie prowadzona musi być ciągła weryfikacja dokumentacji systemu, aż do osiągnięcia celu, którym będzie bieżąca eksploatacja systemu. W pełnym cyklu budowy systemu informatycznego przedsiębiorstwa etap ostatni polegający na wdrożeniu i testowaniu elementów systemu jest szczególnie pracochłonny i kosztowny. Wynika to z konieczności założenia i dokładnego zweryfikowania wielkich i złożonych na ogół zbiorów danych. Wraz ze wzrostem złożoności systemów informatycznych wdrażanych w firmie rosną relatywne koszty etapu wdrażania. Istnieje więc potrzeba skoncentrowania uwagi personelu odpowiedzialnego za komputeryzację na etap wdrożenia, albowiem niepowodzenia tego etapu (bez względu na przyczyny) mają decydujący wpływ na ogólne rezultaty i ocenę procesu tworzenia komputerowego systemu zarządzania przedsiębiorstwem oraz na jego własności użytkowe. Etap wdrażania oraz wstępnej eksploatacji systemu jest źródłem najbardziej istotnych informacji umożliwiających ocenę prawidłowości przyjętych rozwiązań i działania systemu. Przekazanie systemu do bieżącej eksploatacji (pomijając oczywiście działalność konserwacyjną) nie kończy zabiegów projektowo-programowych nad doskonaleniem systemu. Szczegółowe zapoznanie się użytkowników z oprogramowaniem i indywidualne doświadczenia rozbudzają dodatkowe potrzeby informacyjne lub ujawniają potrzebę wprowadzania zmian wymuszonych przez otoczenie (prawodawcy lub kontrahenci). Sprzęt komputerowy może być wykorzystywany w różnoraki sposób. Praca na pojedynczym stanowisku np. do wystawiania faktur sprzedaży to tak naprawdę trochę lepsza maszyna do pisania, która zsumuje pozycje asortymentowe, wyliczy podatek i kwotę do zapłaty. Efektywne wykorzystywanie systemu komputerowego rozpoczyna się dopiero w momencie, gdy kilka komputerów z różnych działów zakładu połączonych ze sobą siecią komputerową pozwalają na pracę w wielodostępie. Taka praca w programach sieciowych umożliwia korzystanie wielu osobom jednocześnie z tych samych baz danych, asortymentu, kontrahentów itp. Dzięki tym możliwościom, komputery znalazły zastosowanie w systemach ewidencyjno-kontrolnych dla zarządzania firmą oraz w informacyjno – decyzyjnych systemach finansowo-księgowych, płacowych, kontroli procesów produkcyjnych itp. W codziennej pracy w wielu firmach często istnieje potrzeba zapamiętywania informacji o grupie osób, firm, stanie towarów zgromadzonych w magazynie, Operacjach gospodarczych i innych zdarzeniach. Rozwiązaniem problemów w większości przypadkach jest grupowanie informacji w tabelach. Każde pole takiej tabeli zawiera informacje określonego typu, np. nazwisko, nazwa towaru, ceny, kwoty, daty Operacji. Dane dotyczące jednego obiektu zapisywane są w jednym wierszu, aby nie uległy wymieszaniu. Racjonalne zagospodarowanie szerokości kartki z tabelą wymaga kolumn o różnych szerokościach i tak też są one przygotowane w programie. Tabela posiada także nagłówek, aby korzystający z niej pracownik nie musiał pamiętać, co, w której kolumnie zostało zanotowane. Nagłówek opisujący poszczególne pola kojarzy się z typem danych umieszczanych w konkretnej kolumnie. Ponieważ wszystkie informacje umieszczone w jednym rzędzie tabeli są zapisywane w układzie poziomym stąd na ekranie po otwarciu jakiejkolwiek kartoteki widać jedynie fragment informacji. Pozostałe są “schowane” poza ekranem. W celu obejrzenia pozostałych danych należy przy użyciu strzałki w prawo przesunąć ekran. Pierwsze rubryki zaczynają znikać “chowając się za lewą krawędź ekranu, natomiast po prawej pojawiają się nowe kolumny. Tak przesuwając ekran możemy przejrzeć wszystkie informacje dotyczące danej pozycji. Takie jednak przeglądanie pozycji nie satysfakcjonuje użytkowników, gdyż jest męczące i mało przejrzyste. W związku z tym istnieje możliwość podglądu informacji zapisanych w jednym rzędzie – wówczas informacje zostaną wyświetlone w układzie pionowym.<
  • PROGRAM DLA HANDLOWCA Wizyty handlowca powiązane są zwykle z ponoszeniem określonych kosztów, które mogą być rejestrowane za pomocą program dla handlowca. Wydatki związane z daną wizytą handlowiec wprowadza w zakładce koszty delegacji.
  • Report Builder Za pomocą raportu tabeli przestawnej można podsumowywać, analizować, przeglądać i przedstawiać dane podsumowania. Za pomocą raportu wykresu przestawnego można graficznie przedstawiać dane podsumowania zawarte w raportach tabel przestawnych oraz przedstawiać czytelne porównania, wzorce i trendy. Raporty tabeli przestawnej i raporty wykresu przestawnego umożliwiają podejmowanie bardziej świadomych decyzji dotyczących istotnych danych w przedsiębiorstwie.
    Raport tabeli przestawnej oferuje interakcyjny sposób szybkiego podsumowywania dużych ilości danych. Raport tabeli przestawnej umożliwia szczegółowe analizowanie danych liczbowych i uzyskiwanie odpowiedzi na nieprzewidziane pytania dotyczące tych danych. Główne zastosowania raportu tabeli przestawnej są następujące:
    -tworzenie kwerend dotyczących dużych ilości danych na wiele przyjaznych dla użytkownika sposobów;
    -częściowe podsumowywanie i gromadzenie danych liczbowych, podsumowywanie danych według kategorii i podkategorii oraz tworzenie niestandardowych obliczeń i formuł;
    -rozwijanie i zwijanie poziomów danych w celu sprecyzowania uzyskanych wyników oraz przechodzenie do szczegółów danych podsumowania w celu analizowania interesujących użytkownika obszarów;
    -przenoszenie wierszy do kolumn lub kolumn do wierszy (czyli „przestawianie”) w celu uzyskania różnych podsumowań danych źródłowych;
    -filtrowanie, sortowanie, grupowanie i warunkowe formatowanie najbardziej użytecznych i interesujących podzbiorów danych, umożliwiające użytkownikowi skoncentrowanie się na żądanych informacjach;
    -prezentowanie zwięzłych, atrakcyjnych i opatrzonych adnotacjami raportów w trybie online lub wydrukowanych. Raporty tabeli przestawnej są często używane do analizowania powiązanych podsumowań, zwłaszcza wówczas, gdy jest konieczne podsumowanie długiej listy wartości i porównanie kilku aspektów poszczególnych wartości. W raporcie tabeli przestawnej poszczególne kolumny lub pola danych źródłowych stają się polami tabeli przestawnej podsumowującymi wiele wierszy zawierających informacje.
    Po utworzeniu wstępnego raportu tabeli przestawnej (przez zdefiniowanie źródła danych, rozmieszczenie pól na liście pól tabeli przestawnej i wybranie wstępnego układu) można wykonywać następujące zadania podczas pracy z raportem tabeli przestawnej: Eksplorowanie danych przez wykonywanie następujących czynności: rozwijanie i zwijanie danych oraz wyświetlanie szczegółów dotyczących wartości;
    sortowanie, filtrowanie oraz grupowanie pól i elementów;
    zmienianie funkcji podsumowania oraz dodawanie niestandardowych obliczeń i formuł. Zmienianie układu formularza i rozmieszczenia pól przez wykonywanie następujących czynności: zmienianie formy raportu tabeli przestawnej: forma kompaktowa, forma konspektu, forma tabelaryczna;
    dodawanie i usuwanie pól oraz zmienianie ich rozmieszczenia;
    zmienianie kolejności pól lub elementów. Zmienianie układu kolumn, wierszy i sum częściowych przez wykonywanie następujących czynności: włączanie lub wyłączanie nagłówków pól kolumn i nagłówków pól wierszy oraz wyświetlanie lub ukrywanie pustych wierszy.
    wyświetlanie sum częściowych powyżej lub poniżej odpowiadających im wierszy;
    dopasowywanie szerokości kolumn podczas odświeżania;
    przenoszenie pola kolumny do obszaru wiersza lub pola wiersza do obszaru kolumny;
    scalanie lub rozdzielanie komórek elementów zewnętrznego wiersza lub kolumny. Zmienianie wyświetlania pustych komórek i błędów przez wykonywanie następujących czynności: zmienianie sposobu wyświetlania błędów i pustych komórek;
    zmienianie sposobu wyświetlania elementów i etykiet bez danych;
    wyświetlanie lub ukrywanie pustych wierszy. Zmienianie formatu przez wykonywanie następujących czynności: ręczne i warunkowe formatowanie komórek i zakresów;
    zmienianie ogólnego stylu formatowania tabeli przestawnej;
    zmienianie formatu liczb dla pól;
    uwzględnianie formatowania serwera OLAP.

Paletowa jednostka ładunkowa niejednorodna o pionowym grupowaniu asortymentu

Paletowa jednostka ładunkowa niejednorodna o pionowym grupowaniu asortymentu, kolumny (słupki, wieże, ustawienie słupkowe, kolumnowe, wieżowe). Takie ułożenie produktów na paletowej jednostce ładunkowej, aby zachować bezpośredni dostęp do każdego z produktów (bez konieczności przekładania innych produktów), grupowanie produktów (SKU) w układzie pionowym (w przeciwieństwie do poziomego – w jednorodnych warstwach).

Podsumowanie grupowanie

  • Personalizacja, czyli dostosowanie programu do własnych potrzeb i wymagań:
    • Budowa oparta o szablony dająca możliwość rozbudowy systemu o dodatkową funkcjonalność gwarantująca jego stałe dostosowanie do zmieniających się potrzeb przedsiębiorstwa. 
    • Personalizacja układu Menu dla poszczególnych grup użytkowników (ról) – za pomocą szablonu konfiguracyjnego XML. 
    • Możliwość wyboru układu menu: standardowe MENU, Office 2007, Outlook. 
    • Dostosowanie układu formatek wyświetlanych na ekranie – za pomocą szablonu – format HTML 
    • Dostosowanie układu widoków tabel – szerokości, opis etykiet, edycji poszczególnych kolumn, formatu wyświetlania danych – za pomocą szablonu aspx. 
    • Zmiana szablonów wydruków dokumentów drukowanych przez system i eksportowanych do PDF – format szablonu XML – rdlc oraz szablony RDL zapisywane w serwerze raportów SQL (reporting services)
  • PLANOWANIE WIZYT HANDLOWCA. Standardowo wprowadzanie nowej wizyty skutkuje umieszczeniem dokumentu w rejestrze oznaczonym jako wizyty planowane. Planowanie wizyt handlowca opiera się więc na pracy w jego osobistym kalendarzu. Zarządzanie handlowcami – wizyty.
  • PROGRAM CRM. Oferowany przez SoftwareStudio program CRM pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz – aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał.
  • PROGRAM DLA HANDLOWCA. Wizyty handlowca powiązane są zwykle z ponoszeniem określonych kosztów, które mogą być rejestrowane za pomocą program dla handlowca. Wydatki związane z daną wizytą handlowiec wprowadza w zakładce koszty delegacji.
  • raportowanie pracy handlowca Podsumowanie spotkania handlowca z klientem można zakończyć opisując całość ustaleń na dokumencie typu raport. Raportowanie pracy handlowca w programie CRM to edytor tekstu pozwalający na swobodne opisywanie zdarzeń. Raporty mogą być tworzone w oparciu o przygotowane szablony raportów, które handlowiec wypełnia.
    None Found
Kategorie: CRM