Studio Reklamacje to profesjonalne oprogramowanie od SoftwareStudio przeznaczone dla firm handlowych, sklepów internetowych oraz stacjonarnych, a także wszystkich przedsiębiorstw zajmujących się sprzedażą. Program nie tylko usprawnia wszystkie etapy reklamacyjne, ale też pozwala na ekspresowy i stabilny obieg dokumentacji reklamacyjnej. Na podstawie generowanych przez pracowników raportów można analizować dane, dzięki czemu możliwe jest usprawnianie świadczonych usług, pozytywne zmiany dotyczące sprzedawanych towarów i rozwój w zakresie obsługi klienta.

Reklamacja przez internet

Wypełnienie wniosku i jego autoryzacja za pomocą maila pozwala na uruchomienie procedury RMA w ramach której zostaje skierowany kurier na podany we wniosku adres w celu odebrania reklamowanego towaru. Reklamacja ma nadawany unikalny numer referencyjny RMA, który należy umieścić na paczce oraz reklamowanym towarze w celu łatwej i szybkiej identyfikacji reklamacji.

Proces obsługi reklamacji

Całość obsługi reklamacji składa się z kilku elementów. Jest to: przyjęcie reklamacji, uzupełnienie informacji, zbadanie produktu i weryfikacja żądań klienta, podjęcie decyzji, wysyłka do serwisu i wysłanie towaru do klienta. Aby cały proces przebiegł sprawnie, odbył się w wyznaczonym regulaminowo i prawnie terminie, potrzebne jest odpowiednie oprogramowanie. Może ono zautomatyzować wiele procesów, jak na przykład odbiór zgłoszenia. Nowoczesne systemy reklamacyjne sprawiają, że odbywa się to Online przez klienta. W ten sam sposób osoba składająca zgłoszenie reklamacyjne może weryfikować na jakim jest ona etapie. To bardzo łatwa operacja polegająca na wpisaniu numeru reklamacji w odpowiednią rubrykę oprogramowania dostępnego z poziomu przeglądarki internetowej. Te wszystkie funkcjonalności i wiele innych posiada oprogramowanie reklamacyjne od SoftwareStudio.

Internetowy formularz reklamacyjny

Możliwości zarejestrowania zgłoszenia reklamacyjnego z wykorzystaniem internetowego formularza pozwalającego na precyzyjny opis przypadku jak i zebranie wszystkich niezbędnych danych związanych z reklamacją. Możliwości obsługi procesu reklamacji na poziomie organizacji od momentu przyjęcia zgłoszenia, poprzez ustalenie przyczyn i wyznaczenie osób odpowiedzialnych za rozpatrzenie reklamacji do rozwiązania problemu i udzielenia informacji zwrotnej. Możliwość przydzielenia zasobów do obsługi zgłoszenia reklamacyjnego w sposób automatyczny lub poprzez wskazanie osoby (także kolejnych osób) odpowiedzialnej za obsługę przez osobę uprawnioną. Możliwość skutecznego zarządzania procesem, usprawnienie obsługi i skuteczne rozwiązanie problemu. Możliwość ustalenia działań mających rozwiązać problem w zależności od typu reklamacji. Możliwość generowania raportów wskazujących m.in. najczęstsze przyczyny powstawania reklamacji. Możliwość ustalenia zdarzeń, które przyczyniły się do złożenia reklamacji. Możliwość stałej kontroli postępów prac, a tym samym gotowości do bieżącego informowania klienta o statusie reklamacji. INTERNETOWY FORMULARZ REKLAMACYJNY.

Program do rejestracji reklamacji

Oprogramowanie od SoftwareStudio pozwala na szybką rejestrację nowych reklamacji, jak również segregowanie ich według wybranych przez pracowników kategorii. Zgłoszenia reklamacyjne tworzy się z wykorzystaniem przeglądarki internetowej. Po wpisaniu odpowiedniego adresu WWW wypełnia się puste pola dotyczące opisu wady, rodzaju produktu i innych. Następnie wystarczy zatwierdzić zgłoszenie. Generuje się potwierdzenie zgłoszenia wraz z numerem reklamacji. To oprogramowanie umożliwia samodzielne zgłoszenie i sprawdzanie reklamacji przez Internet.
PROGRAM DO REJESTRACJI REKLAMACJI

Program do reklamacji

Program do reklamacji Reklamacje.net to narzędzie, które można obsługiwać z poziomu przeglądarki internetowej. Dzięki niemu firmy mają stabilną kontrolę nad procesami reklamacyjnymi oraz zarządzają zdalnie wszystkimi etapami rozpatrywania reklamacji. Plusem dostępności oprogramowania w środowisku online jest to, iż klienci mogą samodzielnie tworzyć zgłoszenia reklamacyjne, a zarazem śledzić zmiany w statusie reklamacji za pomocą RMA, czyli automatycznie generowanemu numerowi reklamacji.

Kierownik w programie do reklamacji

Rola posiadająca szerokie uprawnienia związane z przeglądaniem i zarządzaniem reklamacjami. Posiada dodatkowe opcje związane z zestawieniami wg różnych kryteriów oraz dostęp do raportów SQL server. Raporty definiuje administrator i udostępnia wybranym użytkownikom. Wcześniej jednak raporty należy zainstalować na serwerze raportów bazy SQL server.

Program online reklamacje

Zarządzanie procesami w ramach aplikacji Studio Reklamacje.net pozwala współpracować wszystkim pracownikom firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza danych MS SQL 2008/2012 Server oraz możliwości analityczne systemu dają błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań; Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu; System nie ogranicza typów procesów, które mogą być zdefiniowane w ramach systemu. Istnieje możliwość wdrożenia własnych procesów, zaimplementowanie swoich modułów – dzięki otwartej architekturze ASP.net. Program online reklamacje umożliwia rejestrację zgłaszanych przez klientów reklamacji dotyczących zamawianych przez nich elementów. SoftwareStudio oferuje swoim klientom kilka modeli licencjonowania programu online reklamacje. Program online reklamacje może być licencjonowany w różny sposób, zaczynając od licencji edukacyjnej, poprzez licencje komercyjne na użytkownika lub procesor bez limitu ilości użytkowników. Standardowa baza danych oprogramowania online Reklamacje to Microsoft SQL 2008R2 lub nowsza. PROGRAM ONLINE REKLAMACJE.

    None Found
Kategorie: RMA