Program do obsługi sprzedaży internetowej (SKLEP INTERNETOWY) można zintegrować z krakowskim systemem ENOVA firmy SONETA, gdyż obie aplikacje korzystają z serwera bazodanowego Microsoft SQL. Integracja zapewniona jest poprzez wymianę kluczowych informacji na zasadzie OnLine na poziomie bazy MS SQL 2008 server. Wymiana danych między ENOVA, a programem „Sklep Internetowy” w zakresie kartotek towarowych, kontrahentów oraz dokumentów sprzedażowych i magazynowych pozwala na współpracę programu Studio CMS.net.
Integracja Enova
Program do obsługi sprzedaży internetowej (SKLEP INTERNETOWY) można zintegrować z krakowskim systemem ENOVA firmy SONETA, gdyż obie aplikacje korzystają z serwera bazodanowego Microsoft SQL. Integracja zapewniona jest poprzez wymianę kluczowych informacji na zasadzie OnLine na poziomie bazy MS SQL 2008 server. Wymiana danych między ENOVA, a programem „Sklep Internetowy” w zakresie kartotek towarowych, kontrahentów oraz dokumentów sprzedażowych i magazynowych pozwala na współpracę programu Studio CMS.net.
Nowe wydziały
Nowe wydziały dopisujemy do systemu przy pomocy opcji: Narzędzia | Opcje | Kadry i Płace | Kadry | Wydziały.
Nową pozycję dodajemy poleceniem Nowy (Wydział), przy czym informacje o jednostce niższego szczebla (podwydziale) wprowadzamy w ten sposób, że: kursor ustawiamy na jednostce nadrzędnej, poleceniem Nowy (Wydział) wywołujemy formularz nowego “wydziału”.
Uzupełniamy następujące pola: Koda: SP, Nazwa: Sprzedaż, Lista płac: Tak, Symbol na liście płac: SP. Przed przypisaniem pierwszemu z pracowników nowo zdefiniowanego wydziału konieczne jest nadanie Operatorowi programu uprawnień do tego wydziału.
W tym celu przechodzimy na zakładkę ‘Prawa’, wybieramy Operatora, który ma mieć dostęp do wydziału i naciskamy „Pełne prawo dostępu do danych?.
Integracja Sage Symfonia
System Symfonia to pakiet zintegrowanych programów wspomagających zarządzanie w małych i średnich firmach. Wspierając zarządzanie program ułatwia zarówno codzienną działalność firmy w zakresie ewidencji i obsługi zdarzeń gospodarczych, jak również umożliwia uzyskanie precyzyjnych informacji, niezbędnych do podejmowania kluczowych decyzji biznesowych w przedsiębiorstwie. Zalecamy integrację z programem w wersji działającej na MS SQL server, ale istnieje także możliwość integracji z poprzednią wersją działającą na bazie PERVASIVE (motor bazy danych). W takim wypadku wykorzystywany jest moduł replikacji danych z bazy PERVASIVE do bazy MS SQL 2008 Server.
Integracja z SAP R/3
Program SAP oferuje produkt SAP Exchange Infrastructure, który pozwala rozwiązywać problemy integracji systemu ERP z innym dowolnym systemem informatycznym prościej i przy niższych kosztach. Jest to program kierowany dla klientów, którzy nie posiadają dotychczas systemów SAP; pomoże im zintegrować wiele różnorodnych aplikacji od różnych dostawców. SAP XI dostarcza kompletne środowisko pozwalające projektować i konfigurować wymianę danych między systemami, określać reguły związane z adresowaniem i algorytmy mapowania oraz konwersji. Środowisko wykonawcze jest wspierane narzędziami do monitorowania i testowania tworząc pełne, kompleksowe rozwiązanie.
Integracja Exact
Program do obsługi sprzedaży internetowej (SKLEP INTERNETOWY) można zintegrować z holenderskim systemem EXACT, gdyż obie aplikacje korzystają z serwera bazodanowego Microsoft SQL. Integracja zapewniona jest poprzez wymianę kluczowych informacji na zasadzie OnLine na poziomie bazy MS SQL 2008 server. Wymiana danych między EXACT a programem Sklep Internetowy w zakresie kartotek towarowych, kontrahentów oraz dokumentów sprzedażowych i magazynowych pozwala na współpracę programu Studio CMS.net.
Integracja sklepu internetowego
Integracja systemów wymaga odpowiedniej dystrybucji zadań do rozproszonych podsystemów współpracujących ze sobą tak, aby współdziałały one ze sobą realizując określone zadania.
W dziedzinie sterowania procesami najczęściej dokonywany jest podział systemów informatycznych w przedsiębiorstwie na tzw. klasy, zgodnie z rolą, jaką one realizują.
W trakcie wdrożenia rozbudowanych systemów ERP często wymagana jest integracja z innymi dedykowanymi rozwiązaniami.
Komunikacja między różnymi programami – baza danych wymaga rozwiązania wielu problemów, do których należą:
Zapewnienie odpowiedniego poziomu niezawodności; Dotrzymanie limitów dla opóźnień czasowych; Konieczność korzystania z różnorodnych mediów komunikacyjnych; Konieczność pozyskiwania danych w różnych standardach komunikacyjnych – protokołach; Zapewnienie otwartości systemu; Jednolity model prezentacji danych.
Integracja Enova
INTEGRACJA ENOVA, Enova raporty.
Program do obsługi sprzedaży internetowej (SKLEP INTERNETOWY) można zintegrować z krakowskim systemem ENOVA firmy SONETA, gdyż obie aplikacje korzystają z serwera bazodanowego Microsoft SQL. Integracja zapewniona jest poprzez wymianę kluczowych informacji na zasadzie OnLine na poziomie bazy MS SQL 2008 server. Wymiana danych między ENOVA, a programem b>Sklep Internetowy/b> w zakresie kartotek towarowych, kontrahentów oraz dokumentów sprzedażowych i magazynowych pozwala na współpracę programu Studio CMS.net.
Integracja sklepu internetowego
Integracja polega na zespoleniu tych systemów tak, aby mogły one korzystać nawzajem ze swoich zasobów, takich jak dane i pliki..
Integracja systemów wymaga odpowiedniej dystrybucji zadań do rozproszonych podsystemów współpracujących ze sobą tak, aby współdziałały one ze sobą realizując określone zadania.
W dziedzinie sterowania procesami najczęściej dokonywany jest podział systemów informatycznych w przedsiębiorstwie na tzw. klasy, zgodnie z rolą, jaką one realizują.
W trakcie wdrożenia rozbudowanych systemów ERP często wymagana jest integracja z innymi dedykowanymi rozwiązaniami.
Komunikacja między różnymi programami – baza danych wymaga rozwiązania wielu problemów, do których należą:
- Zapewnienie odpowiedniego poziomu niezawodności;
- Dotrzymanie limitów dla opóźnień czasowych; ;
- Konieczność korzystania z różnorodnych mediów komunikacyjnych; ;
- Konieczność pozyskiwania danych w różnych standardach komunikacyjnych – protokołach;
- Zapewnienie otwartości systemu;
- Jednolity model prezentacji danych.
- Front Office Strony internetowe przeglądane przez użytkowników oraz roboty indeksujące są prezentowane za pomocą modułów określanych jako FRONT OFFICE. Prezentowane są treści opublikowanych artykułów z bazy danych, czyli takich które mają być upublicznione – do wiadomości wszystkich lub zalogowanych użytkowników. Strony witryny pakietu FRONT OFFICE są doskonale pozycjonowane przez wyszukiwarki internetowe, a za ich odpowiednią prezentację graficzną odpowiadają szablony styli CSS oraz tzw. skórki, dzięki czemu każda witryna ma swój indywidualny charakter.
- Integracja Enova INTEGRACJA ENOVA, Enova raporty. Program do obsługi sprzedaży internetowej (SKLEP INTERNETOWY) można zintegrować z krakowskim systemem ENOVA firmy SONETA, gdyż obie aplikacje korzystają z serwera bazodanowego Microsoft SQL. Integracja zapewniona jest poprzez wymianę kluczowych informacji na zasadzie OnLine na poziomie bazy MS SQL 2008 server. Wymiana danych między ENOVA, a programem b>Sklep Internetowy/b> w zakresie kartotek towarowych, kontrahentów oraz dokumentów sprzedażowych i magazynowych pozwala na współpracę programu Studio CMS.net.
- Integracja Enova INTEGRACJA ENOVA, Enova raporty. Program do obsługi sprzedaży internetowej (SKLEP INTERNETOWY) można zintegrować z krakowskim systemem ENOVA firmy SONETA, gdyż obie aplikacje korzystają z serwera bazodanowego Microsoft SQL. Integracja zapewniona jest poprzez wymianę kluczowych informacji na zasadzie OnLine na poziomie bazy MS SQL 2008 server. Wymiana danych między ENOVA, a programem b>Sklep Internetowy/b> w zakresie kartotek towarowych, kontrahentów oraz dokumentów sprzedażowych i magazynowych pozwala na współpracę programu Studio CMS.net.
Podsumowanie
- INTEGRACJA Z SAP R/3. Program SAP oferuje produkt SAP Exchange Infrastructure, który pozwala rozwiązywać problemy integracji systemu ERP z innym dowolnym systemem informatycznym prościej i przy niższych kosztach. Jest to program kierowany dla klientów, którzy nie posiadają dotychczas systemów SAP; pomoże im zintegrować wiele różnorodnych aplikacji od różnych dostawców. SAP XI dostarcza kompletne środowisko pozwalające projektować i konfigurować wymianę danych między systemami, określać reguły związane z adresowaniem i algorytmy mapowania oraz konwersji. Środowisko wykonawcze jest wspierane narzędziami do monitorowania i testowania tworząc pełne, kompleksowe rozwiązanie.
- INTEGRACJA EXACT. Program do obsługi sprzedaży internetowej (SKLEP INTERNETOWY) można zintegrować z holenderskim systemem EXACT, gdyż obie aplikacje korzystają z serwera bazodanowego Microsoft SQL. Integracja zapewniona jest poprzez wymianę kluczowych informacji na zasadzie OnLine na poziomie bazy MS SQL 2008 server. Wymiana danych między EXACT a programem Sklep Internetowy w zakresie kartotek towarowych, kontrahentów oraz dokumentów sprzedażowych i magazynowych pozwala na współpracę programu Studio CMS.net.
- INTEGRACJA SAGE SYMFONIA. System Symfonia to pakiet zintegrowanych programów wspomagających zarządzanie w małych i średnich firmach. Wspierając zarządzanie program ułatwia zarówno codzienną działalność firmy w zakresie ewidencji i obsługi zdarzeń gospodarczych, jak również umożliwia uzyskanie precyzyjnych informacji, niezbędnych do podejmowania kluczowych decyzji biznesowych w przedsiębiorstwie. Zalecamy integrację z programem w wersji działającej na MS SQL server, ale istnieje także możliwość integracji z poprzednią wersją działającą na bazie PERVASIVE (motor bazy danych). W takim wypadku wykorzystywany jest moduł replikacji danych z bazy PERVASIVE do bazy MS SQL 2008 Server.
- OTWARTY DOSTĘP DO DANYCH. System enova wyposażono w uniwersalny interfejs umożliwiający integrację z innymi aplikacjami bez potrzeby programowania. Rozbudowana funkcja importu danych pozwala na wczytywanie różnego typu danych, np. danych o obrotach z modułu sprzedaży w celu wyliczenia prowizji. W czasie importu przeprowadzana jest pełna weryfikacja danych. Funkcja eksportu służy między innymi do transferu danych płacowych zapisanych we właściwym formacie do modułów księgowych. Używając odpowiedniego programu obsługi można uzyskać dostęp do danych przechowywanych w module enova Kadry Płace za pośrednictwem dowolnego pakietu przetwarzania i analizy danych, takiego jak Microsoft Excel.
- NOWE WYDZIAŁY. Nowe wydziały dopisujemy do systemu przy pomocy opcji: Narzędzia | Opcje | Kadry i Płace | Kadry | Wydziały. Nową pozycję dodajemy poleceniem Nowy (Wydział), przy czym informacje o jednostce niższego szczebla (podwydziale) wprowadzamy w ten sposób, że: kursor ustawiamy na jednostce nadrzędnej, poleceniem Nowy (Wydział) wywołujemy formularz nowego “wydziału”. Uzupełniamy następujące pola: Koda: SP, Nazwa: Sprzedaż, Lista płac: Tak, Symbol na liście płac: SP. Przed przypisaniem pierwszemu z pracowników nowo zdefiniowanego wydziału konieczne jest nadanie Operatorowi programu uprawnień do tego wydziału. W tym celu przechodzimy na zakładkę ‘Prawa’, wybieramy Operatora, który ma mieć dostęp do wydziału i naciskamy „Pełne prawo dostępu do danych?.
- ENOVA – PRAWDZIWY SYSTEM ERP XXI WIEKU. Organizatorem promocji pod nazwą „enova – PRAWDZIWY system ERP XXI wieku” jest Soneta Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie. W Promocji mogą uczestniczyć wyłącznie firmy zarejestrowane na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej lub posiadajace oddział na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Promocja jest organizowana w celu promocji systemu enova. Promocja obowiązuje w dniach 09.11.2012 r. – 30.11.2012 r.
- Integracja systemów wymaga odpowiedniej dystrybucji zadań do rozproszonych podsystemów współpracujących ze sobą tak, aby współdziałały one ze sobą realizując określone zadania.
W dziedzinie sterowania procesami najczęściej dokonywany jest podział systemów informatycznych w przedsiębiorstwie na tzw. klasy, zgodnie z rolą, jaką one realizują.
W trakcie wdrożenia rozbudowanych systemów ERP często wymagana jest integracja z innymi dedykowanymi rozwiązaniami.
Komunikacja między różnymi programami – baza danych wymaga rozwiązania wielu problemów, do których należą:- Zapewnienie odpowiedniego poziomu niezawodności;
- Dotrzymanie limitów dla opóźnień czasowych; ;
- Konieczność korzystania z różnorodnych mediów komunikacyjnych;
- Konieczność pozyskiwania danych w różnych standardach komunikacyjnych – protokołach;
- Zapewnienie otwartości systemu;
- Jednolity model prezentacji danych.
- Integracja Sage SymfoniaJak zintegrować Sage Symfonię z Studio WMS.net? Cel, możliwości i korzyści Integracja Sage Symfonii z systemem magazynowym Studio WMS.net to połączenie dwóch potężnych narzędzi, które pozwala na stworzenie spójnego i efektywnego systemu zarządzania przedsiębiorstwem. Dzięki temu połączeniu, dane dotyczące stanów magazynowych, dokumentów magazynowych czy ruchu towarów są automatycznie synchronizowane między oboma systemami, eliminując konieczność ręcznego wprowadzania informacji i minimalizując ryzyko błędów. Po co łączyć Sage Symfonię ze Studio WMS.net? Głównym celem integracji jest stworzenie jednego, spójnego systemu, który obejmuje zarówno aspekty finansowe zarządzania przedsiębiorstwem (Sage Symfonia), jak i operacyjne, związane z magazynem (Studio WMS.net). Dzięki temu przedsiębiorstwo zyskuje pełną kontrolę… Dowiedz się więcej: Integracja Sage Symfonia
- Kod QR zamiast kreskowegoKod QR zamiast kreskowego – co oznacza zmiana? W pięćdziesiąt lat po pierwszym zeskanowaniu kodu kreskowego, organizacja GS1 ogłasza globalny plan przejścia z kodów kreskowych na kody QR zgodne ze standardem GS1.
- Jak szybko wdrożyć systemy zarządzania magazynem od SoftwareStudio w magazynie wysokiego składowania?Aby szybko wdrożyć systemy zarządzania magazynem od SoftwareStudio w magazynie wysokiego składowania, należy zacząć od dokładnej analizy potrzeb magazynu oraz przygotowania infrastruktury technicznej, w tym sieci Wi-Fi i urządzeń mobilnych. Następnie kluczowe jest skonfigurowanie oprogramowania zgodnie z wymaganiami operacyjnymi i integracja z istniejącymi systemami ERP.
- WMS program magazynowy onlineStudio WMS.net to zaawansowany program magazynowy online, który pozwala ci efektywnie zarządzać produktami i dokumentami magazynowymi w sposób intuicyjny i wygodny. Dzięki przyjaznemu interfejsowi przeglądarki internetowej, możesz korzystać z aplikacji z dowolnego miejsca na świecie, zapewniając pełną mobilność i dostępność.
- Co znaczy zarządzanie reklamacjami?Zarządzanie reklamacjami jest kluczowe dla kilku grup interesariuszy w firmie. Przede wszystkim, interesuje klientów, którzy oczekują szybkiego i skutecznego rozwiązania problemu, gdy otrzymają produkt odbiegający od wymagań. Dla działu obsługi klienta i działu jakości, proces zarządzania reklamacjami stanowi istotny element utrzymania satysfakcji klienta oraz monitorowania i poprawy jakości produktów.