Wdrożenie programu reklamacji

Wdrożenie programu reklamacji

Wdrożenie platformy informatycznej do rejestracji zgłoszeń reklamacyjnych pozwala usprawnić obieg dokumentów w firmie, szczególnie dotyczących reklamacji i serwisu. Po wdrożeniu bardzo szybko da się zauważyć wymierne korzyści wynikające z uporządkowania procesu.

Wdrożenie programu reklamacji

Wdrożenie platformy informatycznej do rejestracji zgłoszeń reklamacyjnych pozwala usprawnić obieg dokumentów w firmie, szczególnie dotyczących reklamacji i serwisu.

Po wdrożeniu bardzo szybko da się zauważyć wymierne korzyści wynikające z uporządkowania procesu. Zwykle około 80 proc. ze zgłoszeń reklamacyjnych wypełniają sami zainteresowani, czyli firmy zewnętrzne mające podpisane umowy za pomocą formularza internetowego, pozostałe 20 proc. wniosków jest uzupełniana przez pracowników firmy na podstaw emaili czy faksów.

Pracownicy mają mniej pracy związanej z przyjmowaniem zgłoszeń przez telefon, faks czy e-mail. Ponadto wszystkie wprowadzane elektronicznie formularze są kompletne i nie wymagają ewentualnych potwierdzeń czy uzupełnień. System usprawnia proces zgłaszania i procesowania reklamacji, jak również zapewnia użytkownikom stały dostęp przez internet do informacji o statusie danej sprawy.

Mechanizmy wyszukiwania i personalizacji pozwalają na szybkie sprawdzenie reklamacji, które dotyczą konkretnego klienta, każda sprawa ma nadawany unikalny numer referencyjny RMA, a po jej rozpatrzeniu nadawany jest unikalny numer autoryzacji (zgoda - uznanie reklamacji lub odmowa).

Każdy z autoryzowanych użytkowników systemu ma przydzielone osobiste konto i hasło. Dzięki temu ma dostęp i możliwość podejmowania odpowiednich działań jedynie w stosunku do swoich reklamacji. Ponadto w ramach danej firmy współpracującej istnieje możliwość zakładania własnych kont dla pracowników swojej firmy wraz z przydzieleniem im uprawnień do określonych modułów.

Poza usprawnieniem systemu reklamacji i serwisu, wdrożenie moze też usprawnić obsługę zadań handlowych. Aplikacja pozwala prezentować produkty partnerom handlowych oraz pracownikom pracującym w programie. Dodatkowo system pozwala składać zamówienia sprzedażowe, Udostępniać informacje o fakturach, płatnościach, spedycji. Tak kompleksowe rozwiązanie spełnia oczekiwania i pozwala osiągnąć wymierne korzyści każdej wymagającej i nowoczesnej firmy.

Internetowy formularz zgłoszenia reklamacji

Istnieje możliwość wykorzystanie anonimowego (bez wymaganego logowania) formularza zgłoszenia reklamacji. Wypełnione zgłoszenie wysyła na podany w formularzu adres konta mailowego specjalną wiadomość w celu weryfikacji użytkownika.

<


NARZĘDZIA BHP

Program zapewnia kontrolę ubrań roboczych, artykułów BHP, przeglądy masek gazowych, monitorowanie dokumentów i dokumentacji technologicznej, certyfikatów i rysunków.Wdrożenie platformy informatycznej do rejestracji zgłoszeń reklamacyjnych pozwala usprawnić obieg dokumentów w firmie, szczególnie dotyczących reklamacji i serwisu. Po wdrożeniu bardzo szybko da się zauważyć wymierne korzyści wynikające z uporządkowania procesu.

NARZĘDZIA FIRMY BUDOWLANE

Zarządzanie magazynami narzędzi, ewidencja elektronarzędzi, rusztowań, maszyn, pojazdów, materiałów budowlanych, zarządzanie materiałami na placu budowy, lokalizacja sprzętu.Wdrożenie platformy informatycznej do rejestracji zgłoszeń reklamacyjnych pozwala usprawnić obieg dokumentów w firmie, szczególnie dotyczących reklamacji i serwisu. Po wdrożeniu bardzo szybko da się zauważyć wymierne korzyści wynikające z uporządkowania procesu.

OPROGRAMOWANIA DLA MAGAZYNU WYSOKIEGO SKŁADOWANIA

Aby maksymalnie upłynnić pracę oprogramowania dla magazynu wysokiego składowania realizuje się zlecenia systematycznego uzupełnienie towarów rolkami ze stref o niższej dostępności tak by żadne zlecenie nie spowodowało dłuższego przestoju np. ze względu na konieczność wykorzystania specjalistycznego wózka widłowego.

ZARZĄDZANIE AWIZACJAMI

Zarządzanie awizacjami za pomocą platformy StudioSystem pozwala na rejestrowanie wizyt, kontrolowanie ich cel, czas oraz przebieg na terenie zakładu przemysłowego.Wdrożenie platformy informatycznej do rejestracji zgłoszeń reklamacyjnych pozwala usprawnić obieg dokumentów w firmie, szczególnie dotyczących reklamacji i serwisu. Po wdrożeniu bardzo szybko da się zauważyć wymierne korzyści wynikające z uporządkowania procesu.

Wdrożenie programu reklamacji

Wdrożenie platformy informatycznej do rejestracji zgłoszeń reklamacyjnych pozwala usprawnić obieg dokumentów w firmie, szczególnie dotyczących reklamacji i serwisu. Po wdrożeniu bardzo szybko da się zauważyć wymierne korzyści wynikające z uporządkowania procesu.

Polecamy: WDROŻENIE PROGRAMU REKLAMACJI


Firma informatyczna Poznań

Wdrożenie programu reklamacji Firma informatyczna Poznań

Program Reklamacje

Wdrożenie programu reklamacji Program Reklamacje nie ogranicza typów procesów, które mogą być zdefiniowane w ramach systemu.

Studio Reklamacje

Wdrożenie programu reklamacji Trudno sobie wyobrazić nowoczesną firmę handlowo produkcyjną, która nie ma dobrze zorganizowanego procesu zarządzania reklamacjami i serwisem gwarancyjny.

Usługi programowania

Wdrożenie programu reklamacji Wiele dostępnych na rynku programów posiadających bogatą funkcjonalność działa w środowisku DOS lub Windows w oparciu o bazy danych w formacie DBF.

wdrozenie programu reklamacji

instrukcja wdrożenie programu reklamacji instrukcja wdrożenie programu reklamacji instrukcja wdrożenie programu reklamacji instrukcja wdrożenie programu reklamacji instrukcja wdrożenie programu reklamacji instrukcja wdrożenie programu reklamacji instrukcja wdrożenie programu reklamacji instrukcja wdrożenie programu reklamacji instrukcja wdrożenie programu reklamacji instrukcja wdrożenie programu reklamacji instrukcja wdrożenie programu reklamacji instrukcja wdrożenie programu reklamacji instrukcja wdrożenie programu reklamacji instrukcja wdrożenie programu reklamacji instrukcja wdrożenie programu reklamacji instrukcja wdrożenie programu reklamacji