Oprogramowanie reklamacyjne – znaczne usprawnienie obsługi reklamacji

Podziel się informacją

Każda firma ma świadomość tego, iż część klientów będzie składała zgłoszenia reklamacyjne. Ich obsługa i monitorowanie nie są łatwe. Wymaga to kontroli terminów, ale też dbania o poprawny obieg dokumentów. Znacznym ułatwieniem jest korzystanie z rozwiązania, jakim jest oprogramowanie reklamacyjne. Pozwala ono na szybki dostęp do wszystkich danych dotyczących reklamacji o różnym statusie realizacji.

Jakie funkcjonalności powinno posiadać oprogramowanie reklamacyjne?

Odpowiednio skonstruowane oprogramowanie reklamacyjne będzie na tyle ułatwiało pracę, iż zbędne korzystanie z innych narzędzi okaże się zbędne. Dlatego tak ważne jest, aby posiadało one wszystkie potrzebne opcje.

Do najistotniejszych funkcji należy:

  • proste dodawanie nowych reklamacji i możliwość powiązania pod nie dokumentacji
  • podział na reklamacje zamknięte, rozpatrzone, w trakcie realizacji oraz nowe
  • dostęp do dokumentacji dotyczących schematów postępowania przy rozpatrywaniu reklamacji, w tym instrukcji oraz formularzy reklamacyjnych

Dodatkowym udogodnieniem będzie możliwość zarządzania kontrahentami, z podziałem na ich rodzaj: klienci, producenci, dostawcy itd. Ponadto ważne jest generowanie zestawień, czy dostęp do reklamacji posortowanych pod kątem różnych danych: stopnia realizacji czy dni, które pozostały do jej rozpatrzenia.

Reklamacje RMA od Software – oprogramowanie reklamacyjne dla Twojej firmy

To intuicyjne narzędzie, które może być z łatwością obsługiwane przez każdego pracownika, który ma uprawnienia do obsługi reklamacji. Szybki dostęp do najważniejszych funkcji pozwala na sprawne wyszukiwanie konkretnych reklamacji. Można je łatwo edytować, zmieniać ich status oraz załączać dokumenty.

Demo oprogramowania reklamacyjnego od SoftwareStudio

Nasze oprogramowanie jest przejrzyste. Pozwala na przegląd asortymentu i jego najistotniejszych cech. Za sprawą zaledwie kilku kliknięć dodaje się nowe pozycje, a także edytuje już istniejące.

Oprogramowanie reklamacyjne RMA to proste zarządzanie reklamacjami zgłaszanymi również internetowo. Można sprawdzać ich status, weryfikować pod kątem terminów (przyjęcia oraz rozpatrzenia). Aby przyjrzeć się dokładniej załączonym dokumentom, zweryfikować oddział, który przyjął reklamacje, ale również uzyskać informacje na wiele innych funkcji, wystarczy wybrać odpowiednią kategorię. Są to: przyjęte – nowe, w realizacji – serwis, rozpatrzone, zamknięte, wszystkie – tabela

Wypróbuj demo od SoftwareStudio

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat wszystkich funkcjonalności i zobaczyć jak łatwa jest obsługa naszego programu do pracy nad reklamacjami to koniecznie sprawdź DEMO.


Więcej do odkrycia

Myślimy o Tobie, zanim podniesiesz słuchawkę

ClientMind AI

ClientMind AI to inteligentny asystent, który zmienia sposób, w jaki budujesz relacje z klientami w biznesie B2B. Narzędzie analizuje dane z systemów CRM i historię komunikacji, aby precyzyjnie przewidywać potrzeby

Asystent wdrożeniowców SoftwareStudio

Asystent wdrożeniowców SoftwareStudio

Każdy wdrożeniowiec wie, jak ważne są poprawne zapytania do bazy danych. W programach SoftwareStudio, narzędzie to jest szczególnie pomocne. Asystent dla wdrożeniowców to innowacyjne rozwiązanie, które wspiera profesjonalistów w ich

Systemy informatyczne w magazynie

Systemy informatyczne w magazynie

Kompleksowo zapanuj nad swoim magazynem! System WMS od SoftwareStudio to zaawansowane oprogramowanie, które automatyzuje wszystkie kluczowe operacje, od przyjęć i składowania, po kompletację i wydania. Dzięki temu masz pełny wgląd

System RMA

System RMA

Dobry system RMA to inwestycja, która się opłaca. Automatyzujesz proces reklamacji, co pozwala Ci działać szybko i sprawnie, a tym samym podnieść zadowolenie klientów. W efekcie budujesz ich lojalność, a

Moduły ewidencji pracowników

Moduły ewidencji pracowników w Studio TCS.net – utrzymanie ruchu

Moduły ewidencji pracowników w systemie Studio TCS.net to kluczowe narzędzie do kompleksowego zarządzania zasobami ludzkimi i sprzętem. Oprogramowanie umożliwia tworzenie szczegółowych kartotek pracowników, które zawierają wszystkie niezbędne dane. Dzięki temu,

Aplikacja webowa

Aplikacja webowa

Jest trochę platform CMS, takich jak WordPress, Magento oraz Drupal, które są tak popularne, że mają własne systemy integracji. Te systemy zostały stworzone, aby umożliwić zewnętrznym deweloperom dodawanie funkcji do

Czy chcesz zwiększyć swój biznes?

napisz do nas i pozostań w kontakcie