Kalendarze

KalendarzeKalendarze

Kalendarze

Kalendarze

Kalendarze w programie crm.net mają za zadanie przedstawić graficznie spotkania handlowców z klientami.


Kalendarze w programie crm.net mają za zadanie przedstawić graficznie wizyty handlowców i ułatwić pracę. Podzielone zostały wg kategorii (statusów) na:

  • planowane wizyty
  • w trakcie realizacji
  • wykonane
  • rozliczone
  • wszystkie wizyty razem

Handlowiec ze poziomu swojego modułu ma dostęp wyłącznie do zarejestrowanych własnych wizyt, natomiast koordynator może przeglądać kalendarze dla wszytkich zarejestrowanych handlowców, dynamicznie włączając lub wyłączając ich z widoku kalendarza.

Kolory w kalendarzu odpowiadające poszczególnym handlowcom definiuje się z poziomu administratora przy zakładaniu listy użytkowników programu.

Dane w kalendarzu mogą być prezentowane w kilku układach dowolnie zmienianych przez użytkownika:

  • widok jednego dnia
  • widok tygodnia w układzie 5 dni roboczych lub pełen tydzień
  • widok miesiąca
  • widok danego roku

W trakcie pracy z kalendarzem można dowolnie zmieniać przedział czasowy. Wprowadzając zmiany dotyczące dat rozpoczęcia i zakończenia spotkania, statusu wizyty oraz zmieniając handlowca automatycznie zmieniane są dane w kalendarzach. Wprowadzając dane za dowolnie długi okres np. kilkudniowy automatycznie wprowadzamy taki zapis w kalendarzu przez dni zawarte w podanym przedziale.

<


WGRYWANIE DANYCH EXCEL

Transakcja importu danych z pliku XLS pozwala na pobieranie danych z arkusza kalkulacyjnego Microsoft Excel (format pliku XLS) i zapis danych w tabelach bazy danych SQL programu StudioSystem. Transakcja działa w oparciu o konfigurację schematów importu danych.

PROGRAM DO OBSŁUGI REKLAMACJI

Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do obsługi reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami.

PLANOWANIE WIZYT HANDLOWCA

Standardowo wprowadzanie nowej wizyty skutkuje umieszczeniem dokumentu w rejestrze oznaczonym jako wizyty planowane. Planowanie wizyt handlowca opiera się więc na pracy w jego osobistym kalendarzu.Kalendarze w programie crm.net mają za zadanie przedstawić graficznie spotkania handlowców z klientami.

PROGRAM REKLAMACJE

Zarządzanie procesami jakie daje program reklamacje, pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza danych MS SQL 2012 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań. Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu.

Kalendarze

Kalendarze w programie crm.net mają za zadanie przedstawić graficznie spotkania handlowców z klientami.

Kalendarze w programie crm.net mają za zadanie przedstawić graficznie spotkania handlowców z klientami.

Polecamy: KALENDARZE


Program dla handlowców

Kalendarze Program handlowcy

kalendarze

instrukcja kalendarzeinstrukcja kalendarze