Analiza przedwdrożeniowa programu CRM

Analiza przedwdrożeniowa programu CRM

Analiza przedwdrożeniowa


Analiza przedwdrożeniowa
- Każde poważne przedsięwzięcie wymaga dobrego przygotowania, zaplanowania działań, dlatego przed wybraniem i wdrożeniem systemu informatycznego proponujemy wykonanie usługi analizy przedwdrożeniowej. Usługa ta polega na udokumentowaniu potrzeb użytkowników i wymagań od systemu który ma zostać wdrożony.


Wdrożenie systemu informatycznego



Praca z komputerem składa się z czterech elementów: wprowadzenie informacji, przetworzenie, przechowywanie, udostępnianie. Wszystkie te etapy są konieczne, niezależnie od zadań jakie stawiamy maszynom cyfrowym w dowolnym przedsiębiorstwie.



WPROWADZANIE DANYCH

dostarczanie informacji komputerom wiąże się z odpowiednio dobranymi sposobami przetwarzania danych (informacji) o otaczającym nas świecie. Klasycznym sposobem jest wprowadzanie informacji przy pomocy urządzenia wejściowego, klawiatury. Znacznie jednak prostsze jest wprowadzanie informacji przy pomocy specjalnych urządzeń rejestrujących np. czytniki kodu kreskowego. Zastosowanie takich aparatów pozwala uniknąć (wyeliminować) występowanie błędów powstałych na skutek omylności ludzi. Dodatkową zaletą takich urządzeń jest szybkość emisji informacji oraz możliwość ich przesyłania na duże odległości, co pozwala na zbieranie wielu danych z różnych źródeł informacji do jednego komputera w celu ich przeanalizowania.



PRZETWARZANIE DANYCH

problem przetworzenia informacji dostarczanych komputerowi realizuje się poprzez odpowiednie oprogramowanie. Proces pisania programu jest zajęciem niezwykle pracochłonnym i nie zawsze gwarantuje otrzymania programu spełniającego w odpowiednim stopniu stawianym mu wymaganiom. Problemem jest nie tylko przetworzenie informacji otrzymanych (w dużym stopniu pomocny jest tu hardware) na sygnał zrozumiały dla maszyny i języka programu oraz algorytmy umożliwiające podejmowanie decyzji (istnienie odpowiedniego software), ale takie działanie komputera, które zapewnią natychmiastową reakcję z oczekiwanymi skutkami.



PRZECHOWYWANIE BAZ DANYCH

wszelkie informacje przekazywane komputerom dostarczane są z zewnętrznych urządzeń zwanych urządzeniami wejścia (we). Po przetworzeniu danych informacje kierowane są na tzw. urządzenia wyjścia (wy), którymi mogą być te same urządzenia wejścia z tym, że informacje biegną w odwrotnym kierunku. Przechowywanie polega na przekazaniu informacji z jednostki centralnej do urządzenia wyjścia, w celu trwałego zapisu do późniejszego odczytu. Urządzenia we/wy służące temu celowi zaopatrzone są w nośniki informacji. Istnieje bardzo wiele sposobów przechowywania informacji, a ciągły rozwój tych technik dowodzi stałej potrzeby ulepszania sposobów przechowywania zgromadzonych informacji. Odpowiednio duże systemy pracujące w sieci mikrokomputerowej wymagają specjalnie przygotowanych pomieszczeń z przeznaczeniem na przechowywanie magnetycznych nośników informacji. Rozrastający się bank danych wymaga systemu do wyszukiwania odpowiednich danych z przeszłości, budowania na ich podstawie analiz itp. Odpowiedni sposób archiwowania danych, szczególnie od samego początku powstawania zbiorów, powinno w przyszłości zapobiec problemom w przypadku awarii sprzętu, kradzieży komputerów oraz zmiany struktury plików i związanym z tym przeindeksowaniem przechowywanych zbiorów.



UDOSTĘPNIANIE INFORMACJI

wiąże się z podjęciem decyzji jaka informacja jest rzeczywiście potrzebna, co z utworzonych i zorganizowanych baz danych może i powinno być wyselekcjonowane tak by wiadomości dla użytkownika były proste i przejrzyste, a jednocześnie wystarczające. By komputer był pomocny, posługiwanie się nim powinno sprawiać minimum wysiłku i kłopotu



DOKUMENTY W NARZĘDZIOWNI

Dokumenty ewidencjonowane przez narzędziownie związane z wypożyczeniami narzędzi powiązane są z pracownikiem lub kontrahentem.Analiza przedwdrożeniowa. Dokumenty ewidencjonowane przez narzędziownie związane z wypożyczeniami narzędzi powiązane są z pracownikiem lub kontrahentem..

SYSTEM MAGAZYNOWY SQL

System magazynowy SQL dzięki instalacji na serwerze może udostępniać wybrane dane dla kontrahentów. Oprogramowanie daje również spore możliwości integracji z innymi systemami np. księgowymi, a sama instalacja nie wymaga posiadania serwera przez klienta, gdyż może ono działać w chmurze obliczeniowej.

MAGAZYN BHP

Oprogramowanie uzupełnia inne funkcjonalności systemu w narzędziowni. Wspomagając realizację produkcji np. w obszarze odzieży roboczej, wyposażenia pracownika czy kontroli jakości.Analiza przedwdrożeniowa. Oprogramowanie uzupełnia inne funkcjonalności systemu w narzędziowni. Wspomagając realizację produkcji np. w obszarze odzieży roboczej, wyposażenia pracownika czy kontroli jakości..

OPROGRAMOWANIE CRM

Baza wizyt jest zbiorem wszystkich wprowadzonych wizyt i służy do filtrowania ważnych dla użytkownika elementów. Oprogramowanie CRM pozwala rozpocząć ewidencję za pomocą modułu mobilnego w telefonie z systemem Android lub w programie z pomocą transakcji dopisywania wizyty.

Analiza przedwdrożeniowa system CRM

Analiza przedwdrożeniowa

Analiza przedwdrożeniowa

Polecamy: ANALIZA PRZEDWDROŻENIOWA SYSTEM CRM


Wdrożenie

Analiza przedwdrożeniowa programu CRM Wdrożenie

Przygotowanie do wdrożenia systemu CRM

Przygotowanie do wdrożenia systemu CRM
Analiza przedwdrożeniowa system CRM Problem z realizacją analizy przedwdrożeniowej polega na tym, że metod wdrożeniowych jest tyle ilu dostawców systemów i ilu analityków. Możemy jednak spotkać się z następującymi etapami związanymi z uruchomieniem systemu CRM: analiza przedwdrożeniowa; opracowanie koncepcji wdrożenia lub bezpośrednie wdrożenia. Analiza przedwdrożeniowa to najczęściej wywiady (warsztaty) z pracownikami poszczególnych działów biorących udział w procesie wdrożenia. W wyniku spotkań powstaje dokumentacja wymagań i oczekiwań. W kolejnym etapie powstaje z udziałem pracowników działu IT zamawiającego dokument wymagań pozafunkcjonalnych np. platforma, wydajność, bezpieczeństwo. Przygotowanie do wdrożenia systemu CRM można rozpocząć więc od zebrania informacji, przeprowadzenia wywiadów wewnątrz firmy, aby skrócić czas spotkań z firmą dokonującą analizy przedwdrożeniowej.

analiza przedwdrozeniowa system crm

instrukcja analiza przedwdrożeniowa system crminstrukcja analiza przedwdrożeniowa system crminstrukcja analiza przedwdrożeniowa system crminstrukcja analiza przedwdrożeniowa system crminstrukcja analiza przedwdrożeniowa system crminstrukcja analiza przedwdrożeniowa system crminstrukcja analiza przedwdrożeniowa system crminstrukcja analiza przedwdrożeniowa system crminstrukcja analiza przedwdrożeniowa system crminstrukcja analiza przedwdrożeniowa system crminstrukcja analiza przedwdrożeniowa system crminstrukcja analiza przedwdrożeniowa system crminstrukcja analiza przedwdrożeniowa system crminstrukcja analiza przedwdrożeniowa system crminstrukcja analiza przedwdrożeniowa system crminstrukcja analiza przedwdrożeniowa system crm