Program Reklamacje .net

Program Reklamacje .netProgram Reklamacje .netProgram Reklamacje .netProgram Reklamacje .net

Program Reklamacje .net

Program Reklamacje .net

Trudno sobie wyobrazić nowoczesną firmę handlowo produkcyjną, która nie ma dobrze zorganizowanego procesu zarządzania reklamacjami i serwisem gwarancyjny.


Trudno sobie wyobrazić nowoczesną firmę handlowo produkcyjną, która nie ma dobrze zorganizowanego procesu zarządzania reklamacjami i serwisem gwarancyjny. Wprowadzając produkty na rynek producent lub firma handlowa musi zapewnić sprawną obsługę w zakresie reklamacji i serwisu pamiętając jednocześnie o kosztach. Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu. Kontakty z klientami nie kończą się z chwilą złożenia zamówienia. Warunkiem długofalowego sukcesu jest umiejętność utrzymania zadowolonego, lojalnego klienta. Służy temu prowadzenie efektywnej opieki posprzedażnej i serwisowej. Stały wzrost liczby klientów oraz potrzeba zapewnienia im obsługi na najwyższym poziomie wymagają stworzenia rozwiązania idealnie dopasowanego do potrzeb danej firmy. W związku z tym oferowany program ma za zadanie usprawnić obieg dokumentów w firmie, ze szczególnym naciskiem na system zarządzania reklamacjami i serwisem. Przed wdrożeniem większość dokumentów dotyczących reklamacji jest przechowywana i procesowana w formie papierowej ewentualnie maili lub dokumentów Worda - a nie w bazie danych. Wprowadzenie dokumentów do bazy MS SQL za pomocą systemu Reklamacje i Serwis .net formalizuje i usprawnia ich obieg. Dla firmy ważnym elementem może być również gromadzenie i analizowanie danych dotyczących przyczyn reklamacji i ich proces realizacji.


PROGRAM DO MAGAZYNU

Nowoczesny program do magazynu można uruchamiać na urządzeniach z systemem Android lub w przeglądarce Internetowej.Trudno sobie wyobrazić nowoczesną firmę handlowo produkcyjną, która nie ma dobrze zorganizowanego procesu zarządzania reklamacjami i serwisem gwarancyjny. .

PROGRAM WMS FUNKCJE STANDARDOWE

Funkcje standardowe w programie WMS obejmują spójny sposób poruszania się po programie, przeglądanie i przetwarzanie danych.Trudno sobie wyobrazić nowoczesną firmę handlowo produkcyjną, która nie ma dobrze zorganizowanego procesu zarządzania reklamacjami i serwisem gwarancyjny. .

ROZWIĄZANIE MAGAZYNOWE

Program do zarządzania magazynem najczęściej nie jest w wystarczający sposób przystosowany do wsparcia specyfiki firmy logistycznej.Trudno sobie wyobrazić nowoczesną firmę handlowo produkcyjną, która nie ma dobrze zorganizowanego procesu zarządzania reklamacjami i serwisem gwarancyjny. .

ZARZĄDZANIE GOSPODARKĄ NARZĘDZIOWĄ

Za pomocą programu Magazyn Narzędzi wspierane są działania związane ze sprawdzaniem narzędzi pomiarowych. Wykonywane są pomiary wymiarów wewnętrznych i zewnętrznych; pomiary pośrednie, błędy pomiarów pośrednich.

Program Reklamacje .net

Trudno sobie wyobrazić nowoczesną firmę handlowo produkcyjną, która nie ma dobrze zorganizowanego procesu zarządzania reklamacjami i serwisem gwarancyjny.

Trudno sobie wyobrazić nowoczesną firmę handlowo produkcyjną, która nie ma dobrze zorganizowanego procesu zarządzania reklamacjami i serwisem gwarancyjny.

Polecamy: PROGRAM REKLAMACJE .NET


Zarządzanie reklamacjami

Program Reklamacje .net Program Reklamacje nie ogranicza typów procesów, które mogą być zdefiniowane w ramach systemu. Istnieje możliwość wdrożenia własne procesów.

Internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego

Internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego
Program Reklamacje .net Pozwala na rejestrację zgłoszeń reklamacyjnych przez firmy na podstawie adresu mailowego i generowanego hasła. Moduł składa się z 3 sekcji: sprawdzanie statusu zgłoszenia; rejestracja nowej reklamacji przez dystrybutora; Zakładanie nowego konta dostępowego.

Proces reklamacji

Proces reklamacji
Program Reklamacje .net Reklamacje są istotnym elementem funkcjonowania każdej firmy, której produkty są objęte gwarancją. Organizacja procesu obsługi reklamacji, który wiąże się z przyjęciem zgłoszenia, wyznaczeniem osób odpowiedzialnych za rozpatrzenie reklamacji, ustaleniem przyczyn i wreszcie rozwiązaniem problemu w sposób zapewniający sprawną obsługę przyjmowania i rozpatrywania gwarancji może stanowid element niezwykle istotny dla budowania pozytywnych relacji z klientem w przyszłości. Program pozwala na rejestrowanie zgłoszeń reklamacyjnych OnLine przez internet i wystawianie protokołów reklamacyjnych wraz z wydrukiem potwierdzenia dla klienta. .

Rola Administrator

Rola Administrator
Program Reklamacje .net Rola przeznaczona dla użytkownika nie będącego bezpośrednim użytkownikiem systemu, ale osobą odpowiedzialną za prawidłową podstawową konfigurację systemu. Jego rola ogranicza się do ustawiania podstawowych parametrów, skorowidzy, numeracji itp. I pełni rolę administracyjną, ale nie użytkową.

Rola Kierownik

Rola Kierownik
Program Reklamacje .net Rola posiadająca szerokie uprawnienia związane z przeglądaniem i zarządzaniem reklamacjami. Posiada dodatkowe opcje związane z zestawieniami wg różnych kryteriów oraz dostęp do raportów SQL server. Raporty definiuje administrator i udostępnia wybranym użytkownikom. Wcześniej jednak raporty należy zainstalwoać na serwerze raportów bazy SQL server.

Rola Partner

Rola Partner
Program Reklamacje .net Rola partnera pozwala przeglądać reklamacje użytkownikom z przypisanym kontem partnera – ograniczone są zapisy dla pozycji wg analityki danego kontrahenta i towaru.

Rola Przyjęcia

Rola Przyjęcia
Program Reklamacje .net Przeznaczona jest do rejestracji przyjęć reklamacji i zawiera następujące sekcje Zgłoszenie reklamacyjne – wyświetla formularz reklamacyjny; Przyjęcie paczek – wyświetla formularz KREATOR PRZYJĘCIA PACZEK; Przyjęcie RMA – wyświetla formularz przyjęcia na podstawie numeru RMA, analityki lub numeru listu przewozowego.

Rola Technik

Rola Technik
Program Reklamacje .net Rola przeznaczona dla pracowników serwsu zajmujących się naprawami. W ramach tej roli pracownicy przyjmują reklamacje z działu przyjeć, wykonują ocenę zgodności zgłoszenia oraz wykonują naprawę lub weryfikację. Na tej podstawie rejestrują wykonane usługi, zuzyte części do nparwy i wystawiają dokument KARTA NAPRAWY.

Rola Wydania

Rola Wydania
Program Reklamacje .net Rola wydania przeznaczona jest dla pracowników zajmujących się wydawaniem wykonanych reklamacji.

program reklamacje net

instrukcja program reklamacje .netinstrukcja program reklamacje .netinstrukcja program reklamacje .netinstrukcja program reklamacje .netinstrukcja program reklamacje .netinstrukcja program reklamacje .netinstrukcja program reklamacje .netinstrukcja program reklamacje .netinstrukcja program reklamacje .netinstrukcja program reklamacje .netinstrukcja program reklamacje .netinstrukcja program reklamacje .netinstrukcja program reklamacje .netinstrukcja program reklamacje .net