Protokół reklamacyjny

Protokół reklamacyjnyProtokół reklamacyjnyProtokół reklamacyjny

Protokół reklamacyjny

Protokół reklamacyjny

Tworzenie dokumentu reklamacji (protokołu reklamacyjnego) służy wprowadzaniu dokumentu przyjęcia reklamowanego towaru.


Tworzenie dokumentu reklamacji (protokołu reklamacyjnego) służy wprowadzaniu dokumentu przyjęcia reklamowanego towaru. Podczas tworzenia oraz edycji dokumentu reklamacji użytkownik ma możliwość dostępu do opcji wydruku etykiety z kodem kreskowym, który umożliwi wyszukiwanie towaru na dalszych etapach procesu reklamacji za pomocą urządzeń skanujących kod kreskowy. Podczas wprowadzania dokumentu reklamacji program nie wymaga szczegółowego wypełniania danych.<


ZARZĄDZANIE GOSPODARKĄ NARZĘDZIOWĄ

Za pomocą programu Magazyn Narzędzi wspierane są działania związane ze sprawdzaniem narzędzi pomiarowych. Wykonywane są pomiary wymiarów wewnętrznych i zewnętrznych; pomiary pośrednie, błędy pomiarów pośrednich.

APLIKACJA DLA HANDLOWCÓW

Program Studio CRM.net pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał.

SYSTEM DO REKLAMACJI

Wprowadzenie dokumentów reklamacyjnych do bazy RMA za pomocą system do reklamacji formalizuje i usprawnia obieg dokumentów, przez co zarządzanie reklamacjami staje się łatwiejsze. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami.

PROGRAM WYPOŻYCZANIE NARZĘDZI

Programu w narzędziowni pozwala w przedsiębiorstwie do monitorowania wszelkiego rodzaju transakcji o charakterze wypożyczania narzędzi pracy.Tworzenie dokumentu reklamacji (protokołu reklamacyjnego) służy wprowadzaniu dokumentu przyjęcia reklamowanego towaru. .

Protokół reklamacyjny

Tworzenie dokumentu reklamacji (protokołu reklamacyjnego) służy wprowadzaniu dokumentu przyjęcia reklamowanego towaru.

Tworzenie dokumentu reklamacji (protokołu reklamacyjnego) służy wprowadzaniu dokumentu przyjęcia reklamowanego towaru.

Polecamy: PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY


Import XLS2SQL

Protokół reklamacyjny Programy SoftwareStudio Sp. z o.o. wykorzystają standardowo jako bazę danych Microsoft SQL 2008 server.

Formularz reklamacyjny

Formularz reklamacyjny
Protokół reklamacyjny Możliwości zarejestrowania zgłoszenia reklamacyjnego z wykorzystaniem internetowego formularza pozwalającego na precyzyjny opis przypadku jak i zebranie wszystkich niezbędnych danych związanych z reklamacją. Możliwości obsługi procesu reklamacji na poziomie organizacji od momentu przyjęcia zgłoszenia, poprzez ustalenie przyczyn i wyznaczenie osób odpowiedzialnych za rozpatrzenie reklamacji do rozwiązania problemu i udzielenia informacji zwrotnej. Możliwość przydzielenia zasobów do obsługi zgłoszenia reklamacyjnego w sposób automatyczny lub poprzez wskazanie osoby (także kolejnych osób) odpowiedzialnej za obsługę przez osobę uprawnioną. Możliwość skutecznego zarządzania procesem, usprawnienie obsługi i skuteczne rozwiązanie problemu. Możliwość ustalenia działań mających rozwiązań problem w zależności od typu reklamacji. Możliwość generowania raportów wskazujących m.in. najczęstsze przyczyny powstawania reklamacji. Możliwość ustalenia zdarzeń, które przyczyniły się do złożenia reklamacji ? Możliwość stałej kontroli postępów prac, a tym samym gotowości do bieżącego informowania klienta o statusie reklamacji.