Cechy rozwiązania Reklamacje

Cechy rozwiązania ReklamacjeCechy rozwiązania Reklamacje

Cechy rozwiązania Reklamacje

Cechy rozwiązania Reklamacje

Zarządzanie procesami w ramach aplikacji pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony i ustrukturalizowany system.


Zarządzanie procesami w ramach aplikacji pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony i ustrukturalizowany system; Jedna baza danych MS SQL 2005/2008 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań; Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu; System nie ogranicza typów procesów, które mogą być zdefiniowane w ramach systemu. Istnieje możliwość wdrożenia własne procesów, zaimplementowanie swoich modułów - dzięki otwartej architekturze ASP.net Program umożliwia rejestrację zgłaszanych przez klientów reklamacji dotyczących zamawianych przez nich elementów. Pozwala na szybki podgląd stanu realizacji zgłoszenia oraz daje możliwość wprowadzenia reklamacji, na podstawie której realizowane są wysyłki reklamacyjne. Dodatkową funkcją realizowaną w tym module jest rejestracja przesyłek, przy czym system pozwala na oddzielną obsługę zwrotów z poczty i od klienta. Aplikacja moze gromadzić wszystkie informacje na temat umów serwisowych i gwarancyjnych - rodzaj umowy, okres ważności, opłaty, treść umowy itp. Umożliwia rejestrację zamówień, problemów serwisowych i reklamacji klientów oraz zapewnia nadzór nad ich realizacją. Reklamowane wyroby mogą być rejestrowane z dokładnością do elementów struktur wyrobu - części. Istnieje możliwość integracja z systemem ERP lub finansowo - księgowym, która pozwala na analizę kosztów reklamacji zarówno w kontekście danego klienta, jak również w odniesieniu do produktu bądź usługi. Program Reklamacje i Serwis .net umożliwia także gromadzenie informacji o zaproponowanych rozwiązaniach problemów klientów. Tworzona w ten sposób baza pozwala na wykorzystanie w przyszłości dotychczasowych doświadczeń serwisowych i skrócenie czasu kolejnych kontaktów.<


OPROGRAMOWANIE CRM

Baza wizyt jest zbiorem wszystkich wprowadzonych wizyt i służy do filtrowania ważnych dla użytkownika elementów. Oprogramowanie CRM pozwala rozpocząć ewidencję za pomocą modułu mobilnego w telefonie z systemem Android lub w programie z pomocą transakcji dopisywania wizyty.

PROGRAMY DO MAGAZYNOWANIA

Nowoczesne programy do magazynowania dostępne są terminale z czytnikami kodów kreskowych z systemem Android oraz z dowolnego urządzenia wyposażonego w przeglądarkę Internetową.Zarządzanie procesami w ramach aplikacji pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony i ustrukturalizowany system.

SYSTEM MAGAZYNOWY ONLINE

Sieci handlowe potrzebują mieć szybki i pewny dostęp do informacji o dostępnych stanach magazynowych, a to zapewnić może zintegrowany system magazynowy online.Zarządzanie procesami w ramach aplikacji pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony i ustrukturalizowany system.

APLIKACJA CRM

Aplikacje CRM pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał.

Cechy rozwiązania Reklamacje

Zarządzanie procesami w ramach aplikacji pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony i ustrukturalizowany system.

Zarządzanie procesami w ramach aplikacji pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony i ustrukturalizowany system.

Polecamy: CECHY ROZWIĄZANIA REKLAMACJE


Program Magazyn Narzędzi

Cechy rozwiązania Reklamacje Program Magazyn Narzędzi

Program Wypożyczalnia Narzędzi

Cechy rozwiązania Reklamacje Program Wypożyczalnia Narzędzi

Elementy systemu REKLAMACJE

Elementy systemu REKLAMACJE
Cechy rozwiązania Reklamacje W ramach modułu wyróżniamy następujące elementy: Formularz internetowy zgłoszenia reklamacji; Ścieżka reklamacyjna autoryzowanego serwisu; Centrala - pracownicy gwaranta oceniający przesłane protokoły, wydający zgodę na naprawę gwarancyjną lub odmowę. Dodatkową funkcjonalnością modułu jest prowadzenie ewidencji rozliczeń z serwisami za usługi związane z naprawami gwarancyjnymi. Program wyposażony jest w szereg funkcji kontrolnych na etapie rejestrowania zgłoszenia reklamacyjnego (wypełniania protkołu reklamacji) oraz na etapie wyrażania zgody przez pracownika gwaranta, np. kontrolę powtarzalności napraw. .

Wsparcie procesu reklamacyjengo

Wsparcie procesu reklamacyjengo
Cechy rozwiązania Reklamacje Aplikacja umożliwia sprawne przeprowadzenie procesu reklamacji i koordynację działań mających na celu usunięciu skutków powstania wady. Osoby wyznaczone do przeprowadzenia konkretnych działań rejestrują postępy prac. Program posiada funkcjei budowania raportów i analizowania wprowadzonych danych. Organizacja procesu obsługi reklamacji, który wiąże się z przyjęciem zgłoszenia, wyznaczeniem osób odpowiedzialnych za rozpatrzenie reklamacji, ustaleniem przyczyn i wreszcie rozwiązaniem problemu w sposób zapewniający sprawną obsługę przyjmowania i rozpatrywania gwarancji może stanowid element niezwykle istotny dla budowania pozytywnych relacji z klientem w przyszłości. Program pozwala na rejestrowanie zgłoszeń reklamacyjnych OnLine przez internet i wystawianie protokołów reklamacyjnych wraz z wydrukiem potwierdzenia dla klienta. .

cechy rozwiazania reklamacje

instrukcja cechy rozwiązania reklamacjeinstrukcja cechy rozwiązania reklamacje