BlackBerry

BlackBerry

BlackBerry – osobisty komputer kieszonkowy obsługujący wiadomości e-mail, rozmowy głosowe, wiadomości tekstowe (SMS), faksowanie przez internet, przeglądanie sieci WWW oraz inne bezprzewodowe usługi informacyjne.


BlackBerry jest wytworem kanadyjskiej firmy Research In Motion i przesyła dane bezprzewodowo poprzez sieci Operatorów telefonii komórkowych. BlackBerry przyczyniło się do postępu na rynku urządzeń mobilnych, jako pierwsze koncentrując się na wiadomościach e-mail. Zastosowano tu po raz pierwszy technologię push e-mail pozwalającą na stałe połączenie terminala z serwerem BlackBerry i odbieranie poczty w czasie rzeczywistym. Warunkiem pełnej funkcjonalności terminala Blackberry jest włączona usługa Blackberry u usługodawcy, czyli Operatora telefonii komórkowej. Dzięki niej użytkownik może pobierać i wysyłać dane za pomocą apn (punktu dostępowego) blackberry.net. Dzięki temu ściąganie poczty nie jest inicjowane przez użytkownika, ale maile "wypychane" są przez serwer i przychodzą na urządzenie samoczynnie, a ich obsługa jest taka sama jak obsługa SMS-ów. Usługa blackberry pozwala też na przeglądanie zawartości internetu i wapu (blackberry internet service tylko wapu) oraz odbieranie wiadomości MMS. Bez włączonej usługi Blackberry telefon może służyć jedynie do dzwonienia i pisania SMS-ów.

Blackberry występuje w dwóch postaciach: Blackberry internet service (BIS) i Blackberry enterprise server(BES). BIS przeznaczony jest głównie dla użytków indywidualnych. Umożliwia obsługę do 10 kont pocztowych typu pop3 lub imap4. BES zapewnia obsługę poczty opartej o serwery korporacyjne w dużych przedsiębiorstwach(Microsoft Exchange, Novel Groupwise, Lotus Domino). Poza możliwością wysyłania i odbierania maili użytkownik BES-a ma zdalny dostęp ze swego urządzenia do firmowej książki adresowej oraz kalendarza.

Terminale BlackBerry charakteryzują się stylistyką podobną do urządzeń PDA, nowością zastosowaną przez producenta jest unikatowa klawiatura z technologią SureType pozwalająca na szybkie pisanie. Wszystkie modele wyposażone są w przeglądarkę internetową, ponadto niektóre z modeli posiadają możliwość przesyłania danych za pomocą protokołu Bluetooth

<


SYSTEM RMA

Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu - system RMA.

OBSŁUGA INFORMATYCZNA

Obsługa informatyczna jaką zapewnia SoftwareStudio to usługi zarządzania systemami tele informatycznymi, bazami danych i sieciami w przedsiębiorstwach. BlackBerry – osobisty komputer kieszonkowy obsługujący wiadomości e-mail, rozmowy głosowe, wiadomości tekstowe (SMS), faksowanie przez internet, przeglądanie sieci WWW oraz inne bezprzewodowe usługi informacyjne.

OBSŁUGA INFORMATYCZNA PRZEDSIĘBIORSTW

Obsługa informatyczna przedsiębiorstw obejmuje pełen zakres wsparcia w zarządzaniu systemami tele informatycznymi, bazami danych i sieciami w przedsiębiorstwach.BlackBerry – osobisty komputer kieszonkowy obsługujący wiadomości e-mail, rozmowy głosowe, wiadomości tekstowe (SMS), faksowanie przez internet, przeglądanie sieci WWW oraz inne bezprzewodowe usługi informacyjne.

DOKUMENTY W NARZĘDZIOWNI

Dokumenty ewidencjonowane przez narzędziownie związane z wypożyczeniami narzędzi powiązane są z pracownikiem lub kontrahentem.BlackBerry – osobisty komputer kieszonkowy obsługujący wiadomości e-mail, rozmowy głosowe, wiadomości tekstowe (SMS), faksowanie przez internet, przeglądanie sieci WWW oraz inne bezprzewodowe usługi informacyjne.

    BlackBerry

    BlackBerry – osobisty komputer kieszonkowy obsługujący wiadomości e-mail, rozmowy głosowe, wiadomości tekstowe (SMS), faksowanie przez internet, przeglądanie sieci WWW oraz inne bezprzewodowe usługi informacyjne.

    Handlowiec korzystający z BlackBerry

    BlackBerry Mobilni handlowcy, pozostający większość czasu w trasie oraz u klientów zwykle nie mają zbyt wiele czasu na wypełnianie formularzy kontaktowych z klientami. W tradycyjny sposób raporty z trasy są przygotowyane w formie maili wysyłanych do pracodawcy. Nowoczesne rozwiązanie Studio crm.net to program, który pozwala przez przeglądarkę internetową na dostęp do systemu crm handlowca. jednak czasem potrzebe jest narzędzie jeszcze łatwiesze i dostępne pod ręką. Handlowiec wyposażony w urządzenie typu BlackBerry może bezpośrednio za pomocą mini komputera - telefonu komórkowego wprowadzić informacje dotyczące wizyty u klienta. Wdrożenie rozwiązania dla handlowców o urządzenie BlackBerry pozwala zrezygnowac w trasie z dość dużych i mało poręcznych laptopów. Ponadto w każdym miejscu handlowiec może wyjąć BlackBerry i mieć pełen dostęp do swoich danych związanych z klientem.