Administrator

Administrator aplikacji reklamacje

Instrukcja programu | Instrukcja programu Program Reklamacje
Moduł administratora systemu pozwala osobie o określonych uprawnieniach do wprowadzania zmian konfiguracyjnych w systemie, definiowania użytkowników i nadawania im odpowiednich uprawnień. Z tego poziomu uzytkonik ma dostęp do podstawowych paratmetrów programu reklamacje, dostępne są jednak jeszcze i (...)

Analiza przedwdrożeniowa Reklamacje

Analiza przedwdrożeniowa aplikacji reklamacje

Instrukcja programu | Instrukcja programu Program Reklamacje
Analiza przedwdrożeniowa br>/strong>br>Każde poważne przedsięwzięcie wymaga dobrego przygotowania, zaplanowania działań, dlatego przed wybraniem i wdrożeniem systemu informatycznego proponujemy wykonanie usługi analizy przedwdrożeniowej. Usługa ta polega na udokumentowaniu potrzeb użytkowników i wym (...)

Branża obuwnicza

Branża obuwnicza

Instrukcja programu | Instrukcja programu Program Reklamacje
Reklamacja obuwia odbywa się bez ewidencji danych dotyczących numerów seryjnych czy terminów przydatności do spożycia, za to pozwala na rejestrację numerów partii produkcyjnej producenta. W przypadku reklamacji obuwia zastosowanie mają przepisy zawarte w USTAWIE Z DNIA 27 LIPCA 2002r. O SZCZEGÓLNYC (...)

Cechy rozwiązania Reklamacje

Cechy rozwiązania Reklamacje

Instrukcja programu | Instrukcja programu Program Reklamacje
Zarządzanie procesami w ramach aplikacji pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony i ustrukturalizowany system; Jedna baza danych MS SQL 2005/2008 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań; Dostęp do wsz (...)

Części zamienne

Części zamienne

Instrukcja programu | Instrukcja programu Program Reklamacje
Magazyn części zamiennych pozwala na ewidencję przyjęć i wydań części (artykułów) wykorzystywanych do wykonywania napraw. W pracy sewrwisu jednak często zdarza się że naprawy wykonwyane są nie tylko z dostępnych części zamiennych dostarczanych przez gwaranta, ale także z części uzyskiwanych w wyniku (...)

Dane z excela

Dane z excela

Instrukcja programu | Instrukcja programu Program Reklamacje
Dane kartotek z plików excela do bazy MS SQL 2008 server Programy SoftwareStudio Sp. z o.o. wykorzystają standardowo jako bazę danych Microsoft SQL 2008 server. Ponieważ w trakcie wdrożeń oraz zwykłej eksploatacji systemu pojawiają się potrzeby szybkiej aktualizacji lub uzupełniania danych dostępn (...)

Dokumenty

Dokumenty

Instrukcja programu | Instrukcja programu Program Reklamacje
Klasyczne metody przechowywania dokumentów w postaci papierowej stawiają wiele ograniczeń wynikających z natury papierowej dokumentu. Podstawowym problemem jest długi czas dotarcia do żądanego dokumentu, oraz przeszukiwanie zbioru dokumentów. Dodatkowo, w przypadku dużej ilości dokumentów, ich skład (...)

Drukowanie dokumentów

Drukowanie dokumentów

Instrukcja programu | Instrukcja programu Program Reklamacje
Wydruk dokumentu wykonywany jest przez użycie polecenia WYDRUK z górnego paska przycisków. Drukowany jest dokument, który został zaznaczony (przez kliknięcie na dowolną pozycję dokumentu) przed uruchomieniem funkcji. W górnym pasku okna wydruku dostępne są polecenia obsługi wydruku. Podgląd wybranyc (...)

Eksport danych

Eksport danych

Instrukcja programu | Instrukcja programu Program Reklamacje
Funkcja eksportu danych jest aktywna w kartotekach oraz raportach. Eksport danych jest uruchamiany przez przycisk w dolnym pasku ekranu. Program dysponuje funkcją eksportu danych do pliku w wybranym formacie. Po wybraniu polecenia wyświetlana jest lista parametrów eksportu danych. W parametrach (...)

Filtrowanie

Filtrowanie

Instrukcja programu | Instrukcja programu Program Reklamacje
Filtrowanie wykonywane jest za pomocą wiersza filtrowania. W polach wiersza filtrowania zapisywane są wartości a dostępna w polach ikona filtrowania wyświetla listę warunków filtrowania i opcji wykonania Operacji.Wprowadzenie warunku filtrowania wymaga edycji pola, dla którego filtrowanie będzie wy (...)

Grupowanie

Grupowanie

Instrukcja programu | Instrukcja programu Program Reklamacje
Funkcja grupowania pozwala na przedstawienie danych wyświetlanych w tabeli pogrupowanych wg warunku (wybranej kolumny). br/>W tym celu można: br/>- Grupować za pomocą funkcji wybieranej z menu kontekstowego wyświetlanego za pomocą prawego przycisku myszki. Po zgrupowaniu możemy je usunąć wybieraj (...)

Instalacja systemu RMA

Instalacja programu

Instrukcja programu | Instrukcja programu Program Reklamacje
Programy oferowane przez SoftwareStudio Sp. z o.o. wykorzystują technologie i rozwiązania Microsoft, dlatego powinny być spełnione wymagania i zalecenia podawane przez firmę Microsoft dla aplikacji IIS Server + SQL Server.Aplikacje działające w technologii Asp.NET firmy SoftwareStudio opierają się w (...)

Integracja systemu RMA z ERP

Integracja reklamacji z ERP

Instrukcja programu | Instrukcja programu Program Reklamacje
Integracja odnosi się do organizacji systemów komputerowych - informatycznych i polega na zespoleniu tych systemów tak, aby mogły one korzystać nawzajem ze swoich zasobów, takich jak pliki lub urządzenia. W miarę zwiększania się złożoności systemów integracja systemów nabiera coraz większego znaczen (...)

Kody IRIS

Oznaczenia kodami IRIS

Instrukcja programu | Instrukcja programu Program Reklamacje
EICTA IRIS to europejski system kodowania napraw, zastosowanie tego rozwiązania podzcas rejestrowaia zgłoszęń reklamacyjnych przyśpiesza i ułatwia pracę w serwisie. osoba zgłaszająca reklamację przez internet wybiera (informacje za pomocą rozwijanej listy wyboru opisów słownych). kod warunków uszko (...)

Magazyn części

Magazyn części zamiennych

Instrukcja programu | Instrukcja programu Program Reklamacje
Szczególnym zadaniem realizowanym w ramach systemów WMS jest bezbłędna lokalizacja towarów w magazynie oraz kontrola przebiegu obrotu magazynowego. System dostarcza informacji dotyczących stanu magazynowego według wielu różnych kryteriów oraz umożliwia sprawną lokalizację każdej partii towaru i każd (...)

Naprawa towaru

Naprawa towaru

Naprawa towaru

Instrukcja programu | Instrukcja programu Program Reklamacje
Firma serwisowa ma możliwość rejestrowania procesu naprawy bądź wymiany wadliwego towaru na nowy wolny od wad. Po wybraniu odpowiedniego dokumentu reklamacji, pracownik serwisu uzupełnia go o informacje dotyczące przeprowadzanej naprawy. Wszystkie części, które zostaną wykorzystane do naprawy reklam (...)

Numer RMA

Numer RMA reklamacji

Numer RMA reklamacji

Instrukcja programu | Instrukcja programu Program Reklamacje
Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez internet i nadanie numeru RMA (Return Merchandise Authorization) W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego zawierającego niezbędne podstawowe i (...)

Personalizacja systemu RMA

Personalizacja

Instrukcja programu | Instrukcja programu Program Reklamacje
Personalizacja, czyli dostosowanie programu do własnych potrzeb i wymagań: br/>- Budowa oparta o szablony dająca możliwość rozbudowy systemu o dodatkową funkcjonalność gwarantująca jego stałe dostosowanie do zmieniających się potrzeb przedsiębiorstwa. br/>- Personalizacja układu Menu dla poszczegól (...)

Polityka bezpieczeństwa systemu RMA

Polityka bezpieczeństwa programu Reklamacje.

Instrukcja programu | Instrukcja programu Program Reklamacje
Program Reklamacje.net wykorzystuje autentykację przez Windows, w takim wypadku zalogowanie do systemu MS Windows pozwala na automatyczną identyfikacją pracownika i nadanie mu określonych uprawnień do aplikacji. W celu wybrania metody i określenia priorytetów wraz z określoną polityką bezpieczeństwa (...)

Prace wdrożeniowe modułu reklamacyjnego

Wdrożenie oprogramowania

Instrukcja programu | Instrukcja programu Program Reklamacje
W zakres prac wdrożeniowych powinny wchodzić: br>br>- przygotowanie do wdrożenia polegające na zainstalowaniu sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz prace marketingowe mające na celu zapoznanie kadry zarządzającej z ogólnymi możliwościami systemu, kierunkami ewentualnej jego rozbudowy i (...)

Program Reklamacje .net

Program Reklamacje .net

Instrukcja programu | Instrukcja programu Program Reklamacje
Trudno sobie wyobrazić nowoczesną firmę handlowo produkcyjną, która nie ma dobrze zorganizowanego procesu zarządzania reklamacjami i serwisem gwarancyjny. Wprowadzając produkty na rynek producent lub firma handlowa musi zapewnić sprawną obsługę w zakresie reklamacji i serwisu pamiętając jednocześnie (...)

Protokół reklamacyjny

Protokół reklamacyjny

Instrukcja programu | Instrukcja programu Program Reklamacje
Tworzenie dokumentu reklamacji (protokołu reklamacyjnego) służy wprowadzaniu dokumentu przyjęcia reklamowanego towaru. Podczas tworzenia oraz edycji dokumentu reklamacji użytkownik ma możliwość dostępu do opcji wydruku etykiety z kodem kreskowym, który umożliwi wyszukiwanie towaru na dalszych etapac (...)

Przygotowanie do wdrożenia programu Reklamacje

Przygotowanie wdrożenia systemu reklamacyjnego

Instrukcja programu | Instrukcja programu Program Reklamacje
Złożoność rozwiązywanych za pomocą informatyki problemów charakteryzuje wielkość i struktura zbiorów danych oraz złożoność procedur przetwarzania tych informacji. Ogólny model tworzenia systemów informatycznych powinien składać się z trzech podstawowych etapów: br>- wstępne prace projektowe mające n (...)

Raporty

Raporty

Instrukcja programu | Instrukcja programu Program Reklamacje
Pracownicy by móc szybko i sprawnie podejmować decyzje potrzebują szybkiego dostępu do danych biznesowych, które rejestrowane są za pomocą różnych programów. Posiadający wszechstronne umiejętności i wiedzę pracownicy potrzebują intuicyjnego, a jednocześnie silnego narzędzia, umożliwiającego przegląd (...)

Reklamacje przez internet

Reklamacje przez internet

Instrukcja programu | Instrukcja programu Program Reklamacje
Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez internet. W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego zawierającego niezbędne podstawowe informacje. Zapisane zgłoszenie reklamacyjne ma przypisa (...)

Reklamacje w branży spożywczej

Reklamacje w branży spożywczej

Instrukcja programu | Instrukcja programu Program Reklamacje
Od tego, co jemy, zależy nasze zdrowie i dobre samopoczucie, czasami zdarza się kupić produkt niesmaczny, niezdrowy - trudny do spożycia. Jeżeli kleint dokona nieudanego zakupu, nie waha się złożyć reklamacji, gdyż na podstawie Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsum (...)

Report Builder

Report Builder

Instrukcja programu | Instrukcja programu Program Reklamacje
Za pomocą raportu tabeli przestawnej można podsumowywać, analizować, przeglądać i przedstawiać dane podsumowania. Za pomocą raportu wykresu przestawnego można graficznie przedstawiać dane podsumowania zawarte w raportach tabel przestawnych oraz przedstawiać czytelne porównania, wzorce i trendy. Rapo (...)

Sortowanie RMA

Sortowanie

Instrukcja programu | Instrukcja programu Program Reklamacje
Sortowanie uruchamiane jest przez kliknięcie na wybrane pole w wierszu etykiet kolumn. Każde kolejne kliknięcie zmienia warunek sortowania.br/> Dostępne warunki sortowania: br/>- Sortowanie rosnące, br/>- Sortowanie malejące, br/>- Usunięcie warunku sortowania. (...)

Spedycja

Spedycja

Instrukcja programu | Instrukcja programu Program Reklamacje
Moduł dedykowany do obsługi magazynu w zakresie spedycji w oparciu o firmy kurierskie. Praca z programem Spedycja .net polega na rejestracji numerów listów przewozowych, która kojarzone są z dokumentami wydania z magazynu Wz wraz z możliwością wydrukowania dokumentów na zwykłej drukarce laserowej lu (...)

SQL 2008 Server

SQL 2008 Server

Instrukcja programu | Instrukcja programu Program Reklamacje
Microsoft SQL Server (MS SQL) to system zarządzania bazą danych, wspierany i rozpowszechniany przez korporację Microsoft. Jest to główny produkt bazodanowy tej firmy, który charakteryzuje się tym, iż jako język zapytań używany jest przede wszystkim Transact-SQL, który stanowi rozwinięcie standardu A (...)

SQL express

SQL express

Instrukcja programu | Instrukcja programu Program Reklamacje
Poza edycjami czysto komercyjnymi Microsoft udostępnia również edycje darmowe do dowolnego zastosowania (w tym komercyjnego). Edycje te mają różnorodne ograniczenia i tak np. do wersji 2000 (8.0) włącznie nie były m.in. udostępniane graficzne narzędzia do zarządzania bazami danych oraz były ogranicz (...)

Urządzenia elektryczne

Artykuły elektryczne

Instrukcja programu | Instrukcja programu Program Reklamacje
Zgłoszenia reklaamcyjne dotyczące urządzeń elektrycznych lub elektronicznych charaketryzuje bardzo dokłądna ewidnecja związana z opisem danego urządzenia. Wynika to z faktu, że urządzenia takei są zwykle dość kosztowne w związku z tym zaróno producenci jak i dystrybutrozy są zainteresowani dokładną (...)

Urządzenia przemysłowe

Artykuły przemysłowe

Instrukcja programu | Instrukcja programu Program Reklamacje
Reklamacje urządzeń przemysłowych rejestrują stosunkowo niewiele ifnroamcji dodatkowych dotyczących urządzenia, i ograniczają się zwykle tylko do informacji odnośnie numerów seryjnych np. silników zamontowanych w danym urządzeniu. (...)

Usterki i uszkodzenia

Usterki i uszkodzenia

Instrukcja programu | Instrukcja programu Program Reklamacje
Podział zgłoszonych wad na usterki i uszkodzenia pozwala na odpowiednie raportowanie i analizowanie danych statystycznych związanych z wykonywanymi naprawami. Uzyskane w ten sposób dane raportowane są do producenta, aby ten mógł odpowiednio kontrolować i modyfikować produkty eliminując wady. Uster (...)

Wdrożenie programu reklamacji

Wdrożenie programu reklamacji

Wdrożenie programu reklamacji

Instrukcja programu | Instrukcja programu Program Reklamacje
Wdrożenie platformy informatycznej do rejestracji zgłoszeń reklamacyjnych pozwala usprawnić obieg dokumentów w firmie, szczególnie dotyczących reklamacji i serwisu. Po wdrożeniu bardzo szybko da się zauważyć wymierne korzyści wynikające z uporządkowania procesu. Zwykle około 80 proc. ze zgłoszeń rek (...)

Wstęp

Wstęp

Instrukcja programu | Instrukcja programu Program Reklamacje
Wdożenie systemu reklaamcji i serwisu napraw gwarancyjnych wymaga dostsowania aplikacji w zależności do zastosowania. Technologia Microsoft ASP.net oraz program Studio Reklamacje działajace na bazie plików konfiguracyjnych (ASPX, XML) pozwoliły na przygotowanie predefiniowanych szablonów związanych (...)

Wysyłanie e-mail w systemie RMA

Wysyłanie e-mail

Instrukcja programu | Instrukcja programu Program Reklamacje
Wysyłanie wiadomości e-mail bezpośrednio z programu do współpracowników pozwala na szybkie przekazywanie wiadomości związanych z danym dokumentem zarejestrowanym w programie Studio Reklamacje. Pracownicy serwisu korzystając z aplikacji mogą w łatwy i szybki sposób przesłać wiadomości do innych prac (...)

Załączniki do reklamacj

Załączniki

Instrukcja programu | Instrukcja programu Program Reklamacje
Standardowa funkcja programu Reklamacje.net przeznaczona jest do kopiowania dowolnych plików i kojarzenia ich z danym dokumentem. W przeciwieństwie do skanów lub zdjęć, które standardowo powinny być zapisane w formacie pliku graficznego JPG, załącznikiem może być dowolny plik zapisnay w komputerze./ (...)

Zgłoszenia reklamacyjne

Zgłoszenia reklamacyjne

Instrukcja programu | Instrukcja programu Program Reklamacje
Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego. W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego lub wskazany pracownik rejestruje dane z otrzymanego zgłoszenia w formularzu, tworząc nowe zgłoszenie rekl (...)

Zgłoszenie internetowe

Zgłoszenie internetowe

Instrukcja programu | Instrukcja programu Program Reklamacje
Program Studio Reklamacje.net udostępniać może wybranej grupie użytkowników zalogowanych (partnerów, dystrybutorów, markety) oraz dla użytkowników końcowych (konsumentów) formularz zgłoszenia reklamacji przez Internet. Ponadto moduł pozwala na weryfikację statusu reklamacji przez Internet – użytkown (...)

Instrukcje

Dane kontaktowe

SoftwareStudio
SoftwareStudio Sp. z o.o.
60-349 Poznań, ul.Ostroroga 5

53 33 22 626


poznan@softwarestudio.com.pl
www.softwarestudio.com.pl